תיירות

ענקית התעופה שביטלה טיסות לישראל חוזרת בה | כל הפרטים

לאחר שהודיעה הבוקר על השעיית כל הטיסות לישראל עד הודעה חדשה, כעת חברת התעופה וויז אייר הודיעה כי היא מחזירה אותן
מערכת ice |  3
מטוס וויז אייר (צילום יח"צ)
ענקית התעופה, חברת הלואו קוסט וויז אייר (Wizz Air), הודיעה לפני זמן קצר (ראשון) כי היא מחזירה את הטיסות המתוכננות לישראל. וזאת לאחר שהודיעה הבוקר, בעקבות ההסלמה הבטחונית בגבול צפון, על השעיית הטיסות.
כמובן שהחלטת חברת התעופה תלויה בהמשך השקט שנמשך באופן יחסי, לאחר מתקפת המנע של צה"ל ברחבי לבנון. כזכור, בשעות הבוקר המוקדמות כלי טיס רבים וכוחות נוספים ביצעו מתקפת מנע גדולה, לאחר שהתקבלו אינדיקציות כי חיזבאללה מתכוון לשגר מספר טילים גדול, אשר חלקם מכוונים למרכזה של ישראל.
כזכור, רק לאחרונה הכריזה וויז אייר ללקוחות על השקת מנוי שנתי מהפכני, שזכה לשם "All you can fly". התוכנית מציעה טיסות בלתי מוגבלות במשך שנה, תמורת 599 אירו בלבד.
הישראלים הרבים שתכננו חופשות לסוף אוגוסט או כאלו המעוניינים לחזור ארצה מהחופש מודאגים ולחוצים בעקבות המצב הביטחוני, וחוסר הוודאות שאופפת את עולם התעופה בישראל.
ההנחיות של פיקוד העורף עלולות להשתנות במהרה אם יוחרף המצב בצפון ויהיו תקיפות נוספות, שעשויות להביא להתלקחות של ממש ולחימה עצימה בהיקפים שטרם ראינו, מאז פרצה המלחמה ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלי העולב
    אני דיילת קרקע! 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לא שפויים,אולי תחליטו?!
    סגור
  • אז תרדי לקרקע
    ותישארי שם! 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלובה
    סגור
  • 1.
    מסתבר
    אוזוספ 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שזו אחת מחברות התעופה השפויות יותר שיצא לי להכיר, בכלל, אני לא אשכח, רק שהוצאתי מהכיס את הדרכון ההונגרי, פתאום קיבלתי יחס יוצא דופן,
    סגור