תיירות

בשורה לטסים מישראל? היעד השמור ביותר בעולם נפתח לתיירים

צפון קוריאה, המדינה הסגורה ביותר בעולם, שסגרה את שעריה עם פתיחת מגפת הקורונה לתיירים, פותחת את שעריה מחדש לתיירים זרים החל מחודש דצמבר. ואם תהיתם - גם ישראלים יוכלו לבקר שם, אך הדבר לא מומלץ ועלול לסכן אתכם

מערכת ice | 
צפון קוריאה (צילום ויקיפדיה Mauricio Moreno - DPRK)
אם אי פעם תהיתם לעצמכם איך נראית צפון קוריאה, המדינה השמורה והסגורה ביותר בעולם, ישנו סיכוי מאוד גבוה שבקרוב תוכלו לדעת. על פי דיווח ב-CNN, המדינה השמורה בעולם צפויה לפתוח בחודש דצמבר הקרוב את שעריה בפני תיירים לראשונה מזה 5 שנים. וכן - גם לתיירים מישראל.
למעשה, בעבר ניתן היה להיכנס לצפון קוריאה, אך מאז פרוץ מגפת הקורונה, המדינה של הנשיא קים ג'ונג און, סגרה את שעריה הרמטית ומאז, כבר חמש שנים, לא ניתנת לתיירים זרים האפשרות להיכנס אליה.
למעשה, ארגוני תיירות שעובדים מול המדינה כבר הודיעו כי קיבלו את האישור להפעיל סיורים במדינה החל מחודש דצמבר. כדי להגיע למדינה עליכם להירשם מראש לטיול מאורגן עם אחת מחברות התיירות המורשות, כאשר הטיול הוא באבטחה ובליווי צמוד.
העיר היחידה בשלב זה שתיפתח למבקרים היא היא סמג'יון, עיר הולדתו של קים ג'ונג היל, מנהיגה לשעבר של המדינה, כאשר בהמשך השאיפה היא שגם עיר הבירה פיונגיאנג תיפתח לתיירים זרים. למעשה, כדי להיכנס למדיה עליכם לקבל כמובן ויזה.
בצפון קוריאה מזמינים את כל התיירים מרחבי העולם לבקר במדינה מלבד תיירים ממדינה אחת - השכנה היריבה הגדולה דרום קוריאה. מלבד זאת, ארצות הברית לא מאשרת לאזרחיה לנוסע לצפון קוריאה. גם בישראל ישנה אזהרת מסע חמורה למדינה, כאשר באתר של המלל היא מסווגת כמדינה בעלת הסיכון הגבוהה ביותר לטייל בה. למרות זאת, תיירים מישראל יורשו להיכנס למדינה השמורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה