תיירות

ענקית התעופה מבטלת טיסות עד ה-29.3.25: מכה לטסים מנתב"ג

אמריקן איירליינס מאריכה את השעיית טיסותיה לישראל: משבר התעופה מתעצם כאשר ההיסטוריה של השעיות הטיסות של אמריקן איירליינס מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מדגימה את חוסר הוודאות המתמשך בענף
מערכת ice |  3
אמריקן איירליינס (צילום ויקיפדיה)
אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, הודיעה רשמית על השעיית פעילותה לתל אביב וממנה עד ה-29 במרץ 2025. החלטה זו מהווה הארכה משמעותית של ההשעיה הקודמת, ומצטרפת למגמה רחבה יותר בקרב חברות תעופה אמריקאיות. על פי פרסום של 'פספורטניוז', יונייטד איירליינס אישרה כי השעתה את טיסותיה לישראל "עד הודעה חדשה", בעוד דלתא איירליינס הודיעה על השעיה עד סוף אוגוסט 2024.
ההיסטוריה של השעיות הטיסות של אמריקן איירליינס מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מדגימה את חוסר הוודאות המתמשך בענף. החברה ביטלה תחילה את טיסותיה עד דצמבר 2023, ומאז דחתה את מועד החזרה מספר פעמים, כשכל דחייה משקפת הערכה מחודשת של המצב האזורי. ההחלטה האחרונה, המאריכה את ההשעיה עד 2025, מצביעה על הערכה פסימית לגבי היציבות הצפויה באזור בטווח הבינוני.

למרות ההשעיה הממושכת, אמריקן איירליינס מנסה להקל על לקוחותיה. החברה הודיעה כי תאריך את מדיניות השינויים שלה, מאפשרת ללקוחות שתוכניות הנסיעה שלהם הושפעו להזמין מחדש ללא תוספת תשלום או לבטל ולקבל החזר מלא. בנוסף, החברה מדגישה את שיתוף הפעולה שלה עם חברות תעופה שותפות כדי לסייע ללקוחות הטסים בקווים בין ישראל לערים אירופיות בדרך לארצות הברית, מה שמצביע על ניסיון למצוא פתרונות חלופיים עבור נוסעים.
השעיה ממושכת זו של טיסות לישראל על ידי חברות התעופה האמריקאיות הגדולות מעלה שאלות משמעותיות לגבי עתיד הקשרים האוויריים בין ישראל לארצות הברית. היא עשויה להשפיע לא רק על תיירות ועסקים, אלא גם על היחסים הדיפלומטיים והכלכליים בין שתי המדינות. התפתחות זו מדגישה את הצורך בפתרונות יצירתיים ובשיתופי פעולה בינלאומיים כדי לשמור על קשרי התעופה החיוניים, תוך התמודדות עם אתגרי הביטחון והיציבות האזורית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא נורא לנתניהו ומשפחתו יש מטוס
    יייייייששששששש 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יטוסו ויבזבזו כל הכסף עלינו אזרחים מטוטמים
    סגור
  • 2.
    הפיתרון-חברת תעופה ישראלית שתתמחה בארה''ב (ל"ת)
    יוני 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא צריך שום תגובה
    הבורר 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך תגובה לא מאירן ולא מהחיזבאללה .הנזק נעשה
    סגור