תיירות

נתב"ג באזהרה לנוסעים: זה מה שאתם חייבים לדעת לפני הטיסה

נתב"ג פועל היום כרגיל, כאשר כ-55,300 נוסעים ב-330 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות יעברו בו. על רקע האיומים מפני מתקפה איראנית, ישנם שינויים גדולים בטיסות של חברות התעופה הבינלאומיות, שהחליטו להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, ועל כן, על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה הודיעה כי על רקע המתיחות והכוננות למתקפה של איראן וחיזבאללה על ישראל, נתב"ג פועל כרגיל. למעשה, היום, (יום שני, ה-12/8/2024) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-55,300 נוסעים ב-330 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-28,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 26,800 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. בנוסף על כך רשות שדות התעופה קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק אין כבר מהבית, לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה שלכם ולהגיע לנתב"ג לפחות שלוש שעות לפני הטיסה, כדי להימנע מעיכובים מיותרים. 
כמו כן, ברשות שדות התעופה דורשים מהנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. בנוסף על כך, נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים, ועל הנוסעים לעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה