תיירות

אזהרה לנוסעים לטרמינל 3: זה הקנס שאתם עשויים לספוג

בתקופה האחרונה מתרבים המקרים בהם נהגים מרשים לעצמם, בניגוד לחוק ותוך סיכון נהגים אחרים, לעצור בשולי הכבישים המובילים לטרמינל. ברשות שדות התעופה מזהירים מקנסות לנהגים שיעברו על החוק
מערכת ice |  2
נתב"ג בתקופת הקורונה (צילום Magma Images)
רשות שדות התעופה יוצאת בהתראה חריגה מפני עצירה בשולי כביש הגישה לטרמינל 3 אשר מסכנת את בטיחותם של הנוסעים. החניה בנתב"ג מותרת בחניונים המורשים בלבד, וכן לצורך הורדת או העלאת נוסעים  בשערי הכניסה  לטרמינל.
ברש"ת תיארו זאת בכך שבתקופה האחרונה מתרבים המקרים בהם נהגים מרשים לעצמם, בניגוד לחוק ותוך סיכון נהגים אחרים, לעצור בשולי הכבישים המובילים לטרמינל. לאור אירועי בטיחות רבים והסכנה שבהעמדת כלי רכב בצידי הדרך המהירה בנתב"ג, ומתוך רצון לשפר את בטיחות משתמשי הדרך ב"שדרות התעופה" המובילה לטרמינל 3, רשות שדות התעופה החליטה לשים סוף לתופעה המסוכנת. 

הרשות התקינה אמצעים אלקטרוניים לאורך כביש הגישה לטרמינל 3 אשר באמצעותם תבוצע אכיפה כנגד נהגים העוצרים בצד הדרך בניגוד לתמרור איסור עצירה, והמסכנים את יתר הנהגים הנוסעים בכביש.
ברשות שדות התעופה קוראים לציבור הנהגים לפעול בהתאם לחוק, לעצור רק במקומות המותרים, להימנע מסיכון נהגים אחרים ולהימנע מקנסות, שכן המשטרה יכולה להטיל עונשים על נהגים שיעברו על החוק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיספקו חניונים חינמיים לממתינים
    דוד 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשדות בחו"ליש חניון מיוחד למי שבא לאסוף. לרוב יש בו שלט עם הנחיתות והנהגים ממתינים ברכביהם עד שהמטוס נוחת. לקחת מחיר מופקע על חנייה ובמקביל לקנוס זה לא הוגן כשאין אופציה סבירה למקום המתנה. תנו שירות לאזרח
    סגור
  • 1.
    אם המחיר בחניונים היה סביר
    מיכל 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז אנשים לא היו מתקמצנים וחונים בשולי הכביש בכדי לחסוך.
    סגור