תיירות

ארקיע תציל את המצב? זו ההחלטה לאחר ביטול הטיסות הנרחב

בחברת ארקיע החליטו לא להתעלם מגל ביטולי הטיסות הנרחב על ידי חברות התעופה הבינלאומיות, ופרסמו כי הן יתגברו ויוסיפו טיסות ליעד האהוב
מערכת ice |  2
מחירי הטיסות בישראל יורדים (צילום פייסבוק/ארקיע, Pixabay)
אחרי שחברות התעופה אוסטריאן איירליינס ולופטהנזה, הודיעו כי הן מבטלות את טיסותיהן לישראל, אתמול (רביעי) הגיע תורן של חברות התעופה הגדולות בארצות הברית, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס, להודיע על ביטול הטיסות שלהן מנתב"ג עד ליום שלישי הבא, ה-6 באוגוסט, לכל הפחות.
בחברת ארקיע החליטו לעשות מעשה בעקבות ביטולי הטיסות של חברות התעופה הבינלאומיות על רקע המתיחות הבטחונית והחשש הגובר ממתקפה איראנית צפויה לעבר ישראל, שיכולה להגיע לאו דווקא מאיראן, אלא מלבנון, סוריה, עיראק ו/או תימן, מה גם שקיים התרחיש כי הן יבצעו תקיפה משותפת ועוצמתית.
ארקיע פרסמה היום (חמישי) לוח טיסות תגבור שיתווספו ללוח הטיסות הרגיל, במטרה למלא את החור, או לפחות חלק ממנו, שהשאירו חברות התעופה שביטלו את טיסותיהן. החברה תתגבר את היעד שכה אהוב על הישראלים, אתונה שביוון, ותוסיף מספר טיסות.

באדיבות חברת ארקיע
בנוסף, חברת תעופה שאהובה במיוחד על הישראלים, חברת Fly Dubai (פליי דובאי) מאיחוד האמירויות, פרסמה הבוקר הודעה כי היא מצטרפת לחברות האמריקאיות ומפסיקה את טיסות הלילה שלה לישראל עד להודעה חדשה. זאת כאשר כרגע מדובר רק בטיסות לילה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התנהלות של חברת בננות
    רועי 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגיעו אבל מבטלים תגיעו שוב אבל מבטלים שוב ....
    סגור
  • 1.
    תגברו טיסות
    מיכל 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וביטלו היום טיסה לקוס! חזרנו הביתה חוצפנים
    סגור