תיירות

דרמה בנתב"ג: נערים התפרעו ועישנו במטוס - הטיסה מישראל בוטלה

כאוס בטיסה מנתב"ג: שלושה נערים ישראלים עישנו סיגריה על המטוס וסירבו לכבות אותה. בתוך רגע נוצרה מהומה גדולה במטוס, כאשר שוטרים הוזעקו למקום. בסופו של שדבר, הטייס של חברת התעופה הספרדית וולינג איירליינס החליט לבטל את הטיסה ולהעניש את כל הנוסעים קולקטיבית
מערכת ice |  2
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה בנתב"ג, זאת לאחר שטיסה של חברת התעופה הספרדית וולינג איירליינס שאמורה הייתה לצאת לדרכה הלילה (בין שבת לראשון) בוטלה, זאת בעקבות התפרעות של מספר נוסעים נערים על המטוס, שעישנו על המטוס ולא היו מוכנים לכבות את הסיגריות, ובעקבות כך הטייס החליט לבטל את הטיסה שלא יצאה לדרכה מישראל לספרד.
על פי הדיווח ב-N12, הטיסה החלופית לטיסה שבוטלה אמורה הייתה לצאת היום בשעות הערב, אלא שבסופו של דבר החליטו לבטל את הטיסה באופן סופי. תחילה, שוטרים שנקראו למטוס דרשו מאותם צעירים לצאת מהמטוס בעקבות הבלגן שעשו על הטיסה, בזמן שנוצר כאוס במטוס וריבים ועימותים בין כלל הנוסעים בטיסה לאותם שלושה נערים.
בסופו של דבר, השוטרים פינו את כל נוסעי המטוס, זאת בעקבות ההחלטה של הקברניט להעניש את כולם באופן קולקטיבי. על פי הדיווח, על הטיסה היו בעיקר בני נוער לפני גיוס, שטסו לאירופה לטיול לפני צבא. כעת, הנוסעים של הטיסה שבוטלה כרגע, יחכו למתווה לקבלת פיצויים מחברת התעופה הספרדית וולינג איירליינס בנוגע לטיסה שבוטלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגעיל
    78 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבורה חסרת חינוך..פרסמו שמות שנדע את ההורים שפספסו את בחינוך.
    סגור
  • 1.
    3 הנערים חייבים לפצות את הנוסעים הם בני עשירים (ל"ת)
    לפצות 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור