תיירות

דרמה בטיסה לישראל: נוסע עישן במטוס - ונעצר בשדה התעופה

תקרית חריגה בטיסת "פליי דובאי" לישראל: אחד הנוסעים הדליק סיגריה לפני שהמטוס המריא, סירב לבקשת הדיילות לכבות אותה ונעצר על ידי כוחות הביטחון שנקראו למקום. בעקבות כך, הטיסה התעכבה ביותר משעה
מערכת ice |  6
חברת תעופה (צילום freepik)
דרמה התרחשה הבוקר (שישי) בטיסה מספר FZ1549 של חברת "פליי דובאי" (flydubai) מדובאי שבאיחוד האמירויות לנתב"ג, זאת לאחר שנוסע הדליק סיגריה על המטוס, סירב לכבות אותה ונעצר על ידי המשטרה המקומית בשדה התעופה אחרי שהורד על ידי כוחות הביטחון ממנו.
על פי הפרסום ב"פספורט ניוז", האירוע התרחש כאשר המטוס עוד לא המריא, ועוד היה על הקרקע, כאשר אותו נוסע כאמור סירב לבקשת הדיילים לכבות את הסיגריה והוצא בכוח מהמטוס. בעקבות המקרה, הטיסה התעכבה במשך יותר משעה.
כזכור, רק לאחרונה התרחשה תקרית דומה בטיסה של אל על מנתב"ג לבירת צרפת, פריז, זאת לאחר שאחת מהנוסעות נכנסה לתא השירותים ועישנה סיגריה, זאת בזמן שהמטוס החל כבר המראה.
אנשי הצוות קפצו מיד לתא השירותים, זאת לאחר שריח של סיגריות נידף לו במטוס. אנשי הצוות נכנסו לתא השירותים, הוציאו את אותה אישה משם והפעילו מטף לכיבוי אש. בשלב זה, הטייס עצר את ההמראה ושב על עקבותיו אל עבר הגייט ממנו יצא. שוטרים הגיעו למקום וליוו את אותה נוסעת אל מחוץ למטוס, שקיבל בהמשך אישור להמריא מחדש. 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקווה שמשרד החוץ לא יתערב ושישאירו אותו בכלא בדובאי
    יוסי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואיסור טיסה לכל החיים בכל חברות התעופה
    סגור
  • 3.
    טוב מאוד
    בוזי הבועז 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הבאה תזרקו אותם מהמטוס מעל הים
    סגור
  • 2.
    כל הסיפורים של איסור עישון בטיסה, הם בלוף אחד גדול.-
    להציף את האמת 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעבר לא הייתה עם זה בעיה ועישנו בלי חשבון. אני מבין את הלא מעשנים שאני נמנה בתוכם שלא מעוניינים לעשן פסיבית ואולם, ניתן היה בקלות לעשות מחלקה סגורה ומאווררת למעשנים ושישלמו אקסטרה מחיר בדיוק כמו מחלקת עסקים.
    סגור
  • אסור לעשן במטוס, שיתאפקו
    חס וחלילה 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב עשו הטייסים שעצרו את ההמראה והוציאו אחר כבוד את המעשנים, מי שלא מסוגל להתאפק ולא לעשן שלא יסע בתחבורה ציבורית ויממן לעצמו כלי תחבורה פרטי
    סגור
  • קשקשן (ל"ת)
    שלומי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טיפול הולם
    אילן 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כל כך מסוכן לעשן במטוס. מספיק שתהיה דליפה מבלון חמצן - ויש הרבה מפוזרים במטוס ואנחנו בסרט אחר. יש גם הרבה חומרים דליקים, במיוחד בשירותים שאנשים משליכים סיגריה לפח האשפה והיו שריפות בשירותים. שלא לדבר על אנשים חולים כמו חולי אי ספיקת לב או אסטמה שזה מסכן אותם. ככה צריך להתייחס למעשנים במטוס ולשקול בהמשך להכניס אותם לרשימה השחורה.
    סגור