תיירות

בהלה בטיסת אל על: זו הסיבה שהמטוס ביצע נחיתת חירום

מצב רפואי דחוף של אחת הנוסעות, שחשה ברע במהלך הטיסה גרמה לכך שהטיסה לניו יורק נאלצה לבצע נחיתה במדריד. לאחר התייעצות עם הרופא על המטוס, החליט צוות הטיסה על הנחיתה הדחופה
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום shutterstock)
חרדה באוויר. טיסת הדגל של אל על מספר 001, שהמריאה מנתב"ג לניו יורק בשעה 01:40, נאלצה לבצע נחיתת חירום בלתי מתוכננת במדריד בשעה 06:30 בבוקר. הסיבה לנחיתה הייתה מצב רפואי דחוף של אחת הנוסעות, שחשה ברע במהלך הטיסה. לאחר התייעצות עם הרופא על המטוס, החליט צוות הטיסה על הנחיתה הדחופה.
על פי הפרסום בפספורטניוז, עם הנחיתה במדריד, הנוסעת פונתה במהירות לבית חולים מקומי לקבלת טיפול רפואי. שאר הנוסעים נאלצו להמתין במטוס במשך כשעתיים. בשעה 08:30 שעון ישראל, המריאה הטיסה מחדש לכיוון ניו יורק, עם עיכוב משמעותי בלוח הזמנים המקורי.

מחברת אל על נמסר כי בטיחות ובריאות הנוסעים הם בראש סדר העדיפויות, וכי הם גאים בתגובה המהירה והמקצועית של הצוות. בעקבות העיכוב, הטיסה צפויה לנחות בנמל התעופה JFK בניו יורק בסביבות השעה 08:00 בבוקר שעון מקומי, כשלוש שעות מאוחר מהמתוכנן.
אירוע זה מגיע יום לאחר תקלה אחרת בטיסת אל על מניו יורק לתל אביב, שבה נאלצו נוסעים לרדת מהמטוס בשל תקלה טכנית. מומחי תעופה מציינים כי למרות אי הנעימות, אירועים אלה מדגישים את חשיבות המוכנות והיכולת להגיב במהירות למצבי חירום בתעופה המודרנית.
מאל על נמסר: "טיסת אל על LY001 מתל אביב לניו יורק ביצעה נחיתה בשדה התעופה במדריד בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדרך על מנת לפנות את הנוסעת לבית החולים בהקדם. הנוסעת פונתה לקבלת טיפול רפואי והטיסה המשיכה ליעדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה