תיירות

טסים לחו"ל היום? זו האזהרה לעוברים בנתב"ג

על פי ההודעה שנמסרה על ידי רשות שדות התעופה, במהלך היום, יום רביעי, ה-24/7/2024, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-63,750 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות בסך הכל. רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית,  לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה  ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה מתמודדת בימים אלו עם שיאי נוסעים בנמל התעופה בן גוריון, כאשר רק לאחרונה הגיעו המספרים לכמעט 70 אלף נוסעים ביום אחד. עתה ממשיכים ברש"ת להזהיר את הטסים לחו"ל והחוזרים לישראל מפני הדוחק והתורים הארוכים.
על פי ההודעה שנמסרה על ידי רשות שדות התעופה, במהלך היום, יום רביעי, ה-24/7/2024, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-63,750 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות בסך הכל.

בסך הכל יצאו היום כ-33,750  נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 30,000 נוסעים. ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. 
כמו כן, רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית,  לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה  ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.  כמו כן, יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה