תיירות

בשורה לישראלים: חברת התעופה מודיעה על יעדים חדשים

אחרי החזרה לארץ - ריינאייר מודיעה כי תפעיל עוד 16 קווים חדשים עם טיסות ישירות מישראל. בכך, תהפוך להיות חברת הלואוקוסט האירית לחברה הזרה שמציעה הכי הרבה יעדים ליוצאים מהארץ. לאן תוכלו לטוס בקרוב? כל הפרטים
מערכת ice |  2
ריינאייר (צילום פייסבוק)
דווקא כשנראה שלא הרבה חברות תעופה מתכוונת לחזור לישראל, חברת ריינאייר מודיעה על הוספה של 16 יעדים חדשים. בכך, הופכת חברת הלואקוסט מאירלנד להיות חברת התעופה הזרה עם הכי הרבה יעדים לטיסות ישירות מישראל. החברה, שידועה בטיסות הזולות שהיא מציעה, תתחיל את הטיסות ליעדים החדשים בסוף אוקטובר.
על-פי דיווח ישראל היום החברה תחל להפעיל קווים ישירים לבולוניה, בריסל, רומא, באדן באדן, קרקוב, מרסיי, ממינגן, נאפולי, פוזנן, ורשה, וינה, טורינו, סופיה, ונציה, וילנה וסלוניקי. החברה מפעילה היום טיסות ישירות לשמונה ייעדים נוספים ביניהם ברלין, אתונה, מילאנו ועוד. החברה ידועה בכך שהיא מציעה כרטיסים זולים במיוחד שניתן לשדרג תמורת תשלום נוסף. 
החברה הייתה אחת מהראשונות שחזרו לישראל, אך לאחר מכן הודיעה כי ביטלה את כל הטיסות שלה מישראל בעקבות סגירת טרמינל 1. המעבר של החברה לטרמינל 3 היה דורש עלויות גבוהות יותר, בהן החברה העדיפה שלא לעמוד. לאחר מספר חודשים, הודיעה החברה על חזרתה לארץ ואף השיקה מבצעים מיוחדים לרגל המאורע. הטיסות של החברה חזרו לפעול בארץ בתחילת חודש יוני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחינם לא טס איתם..
    מס הכנסה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישלמו לי לא טס איתם .
    סגור
  • 1.
    פתח תקווה
    .רינה גולדשמודט 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת ריינאייר צריכה לתת טיסות חימם להרבה מאוד ישראלים שלא טסו ולא קבלו את כספם חזרה!!!!!
    סגור