תיירות

טרגדיה במלון: אורח מת מכוויות במקלחת - משפחתו תקבל פיצויי עתק

אלכס כרוניקס בן ה-76 הגיע לבית מלון בעיר בה הוא מתגורר, קנטקי, לצורך נסיעה עסקית. אלא שמקלחת תמימה הפכה את החופשה לאסון גדול, אחרי שהוא התקלח באמבטיה וספג קביעות קשות מאוד מהמים החמים. אחרי 5 חודשים, מותו נקבע בבית החולים. כעת, בית המשפט קבע כי משפחתו תקבל כ-2 מיליון דולר פיצויים
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay)
לפני קצת פחות משלוש שנים, בנובמבר 2021, אלכס כרוניקס בן ה-76 הגיע לבית מלון בעיר בה הוא מתגורר, קנטקי שבארצות הברית, במסגרת נסיעה עסקית שערך במקום. אלא שמשהות רגילה במלון, הדבר הפך לאסון טרגי של ממש אחרי שכרוניקס מת בזמן שהתרחץ באמבטיה, ככל הנראה בעקבות כוויות קשות שספג מהמים החמים במקלחת.
למעשה, על פי דיווחים בארצות הברית, כרוניקס סבל מכוויות קשות מאוד בגופו, זאת לאחר שטמפרטורת המים שנמדדה במקלחת הינה 65 מעלות, מה שעשוי לגרום כוויות קשות מאוד בדרגה 3 בתוך שניות ספורות.
למעשה, כרוניקס ספג כוויות קשות בגופו ואף נפל באמבטיה וקיבל מכה. הוא הצליח לקום ולצאת מהאמבטיה וטיפל בכוויות שספג באמצעות משכה אותה השיג ללא מרשם. בהמשך, אף יצא מהמלון ובילה בפסטיבל בו עבד. בהמשך, הגיע לראות רופא במרפאה מקומית, אך בניגוד להמלצות הרופא הוא עזב את המקום במהרה. כך על פי דיווחים מעבר לים.
יומיים לאחר מכן הוא הבין את חומרת המצב, ופינה עצמו לבית החולים שם הוא התאשפז במשך חמישה חודשים. בסופו של דבר, אחרי תקופה ממושכת של כמעט 8 חודשים בהם שכב על מיטת בית החולים - כרוניקס הלך לעולמו.
משפחתו של המנוח הגישה תביעה על מוות ברשלנות, וכעת בית המשפט קבע כי המשפחה זוכה בתביעה, ומצא שבעל המלון, סנג'אי פאטל, נכשל בתחזוקת המקום, ועל כן יעביר פיצויים לעיזבונו של המנוח 1.3 מיליון דולר, סכום מטורף לכל הדעות. בנוסף על כך, נקבע כי עליו לשלם רבע מיליון דולר עבור כאב וסבל, 16,000 דולר עבור הוצאות הלוויה וחצי מיליון דולר עבור פיצויים עונשיים. בסך הכל - יותר מ-2 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמה ירודה!!!!!
    א נונימי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קביעות-- צ"ל כוויות משכה- צ"ל משחה
    סגור