תיירות

דרמה בעולם התעופה: החברות הגדולות בעולם מבטלות את כל הטיסות

על רקע התקלה העולמית שמשפיעה על מערכות טכנולוגיות רבות ברחבי העולם, כמו גם בישראל, חברות התעופה האמריקאיות - דלתא, אמריקן ויונייטד הודיעו כי הן מבטלות את כל הטיסות שלהן מנמלי התעופה השונים בארה"ב בעקבות בעיית תקשורת
מערכת ice |  1
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
דרמה ענקית מתרחשת הבוקר (שישי) בעולם התעופה בארצות הברית, זאת לאחר שענקיות התעופה - דלתא איירליינס, אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס הודיעו כי הן מבטלות את כל הטיסות שלהן עד להודעה חדשה, זאת בעקבות בעיית תקשורת חמורה.
על פי מנהל התעופה הפדרלי בארצות הברית, התקלה משפיעה על כל הטיסות של אותן חברות מנמלי התעופה השונים בארצות הברית, שנכון לכתיבת שורות אלה כולן מבוטלות בעקבות אותה תקלת תקשורת, בלי קשר ליעדים אליהם הן אמורים לטוס.
למעשה, ההשבתה במערת התקשורת של ענקיות התעופה מגיעה על רקע תקלה עולמית שמשפיעה על מערכות טכנולוגיות רבות ברחבי העולם, כמו גם בישראל. חברת הטכנולוגיה CrowdStrike הוציאה הבוקר התרעה טכנית בנוגע לבעיה משמעותית המשפיעה על מערכות Windows ברחבי העולם.  המערך מבהיר כי לא מדובר במתקפת סייבר, אלא בתקנה שמקורה נבדק.
הבוקר דווח על קריסות במחשבי Windows הקשורות לחיישן Falcon. משתמשים חווים שגיאות מסך כחול (Blue Screen) הקשורות לחיישן Falcon. התקלה החמורה לא משפיעה כאמור רק על גופים בעולם, אלא גם כאן בישראל, כאשר על פי דיווחים, בין היתר בבית החולים שיבא ובקופת החולים מאוחדת סבלו מתקלות מחשוב נרחבות. גם קווי החירום של מד"א סובלים מהתקלה, וכן מוקד חברת החשמל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהו סוף העולם הגיע צדק נוסטורדמוס בנבואתו (ל"ת)
    יקי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור