תיירות

ענקית התעופה מבטלת טיסות בישראל להרבה זמן - החל מהיום

חברת התעופה היחידה שנותרה לפעול בקו שבין ישראל להונג קונג הודיעה כי היא מבטלת את טיסותיה בישראל באופן מיידי למשפר רב של חודשים
מערכת ice |  2
טיסות מבוטלות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מאז פרצה המלחמה ב-7 באוקטובר, נתב"ג עובר טלטלות מדי יום, מאחר וחברות תעופה רבות נאלצות לפעול על פי הערכות בטיחותיות, לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל. 
חברות תעופה רבות הודיעו על ביטול טיסות לישראל ומישראל מאז פרצה המלחמה, חלקן לתקופות קצרות יותר וחלקן לתקופות ארוכות, ויש כאלו שעד כה לא חזרו לפעול בישראל. עשרות רבות של חברות פועלות כיום בישראל ואם המצב לא יחריף, ככל הנראה נראה עוד חברות שמחליטות לעשות צעד דומה.

היום (רביעי) פורסם בישראל היום כי חברת התעופה היחידה שפעלה עד היום בקו שבין הונג קונג לישראל, קתאי פסיפיק, מבטלת את טיסותיה מיידית מישראל ולישראל, עד לתאריך 27 במרץ בשנה הבאה. כעת לא נותרה חברת תעופה שמספקת קו ישיר בין הונג קונג לישראל, לאחר שגם אל על כזכור ביטלה את אותו הקו.
לא רק חברות תעופה מהמזרח ביטלו את טיסותיהן לישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל, לאחרונה הודיעה חברת התעופה הגדולה של הולנד, KLM, כי היא מבטלת גם היא את הטיסות. וזאת עד לתאריך ה-31 באוגוסט הקרוב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיחפשו ..לא צריך לטוס להונג קונג (ל"ת)
    רון 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה מפגרת של ילד בן 3 (ל"ת)
    חיים 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור