תיירות

ישראל מככבת באבטחת שדות תעופה: "הפיתוחים המתקדמים ביותר"

חברות ישראליות יציגו השנה לראשונה בכנס אבטחת שדות התעופה של רומניה. לאור המתיחות הביטחונית ההולכת וגדלה ביבשת אירופה ובפרט במדינות מזרח אירופה הסמוכות לאוקראינה, מגבירות מדינות רבות את הכוננות וההיערכות. רונית חסין הוכמן, מנכ"ל IMPROVATE: "הזדמנות יוצאת דופן לחשוף יכולות ומוצרים"
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
חברות ישראליות בתחומי הביטחון וההגנה יציגו השנה לראשונה בכנס אבטחת שדות התעופה של רומניה. הכנס מתקיים מדי שנה בעיר קונסטנטה השוכנת לחופי הים השחור,  וגם השנה הוא יתקיים בעיר בין ה-22 ל-23 באוגוסט.
השנה, לאור המתיחות הביטחונית ההולכת וגדלה ביבשת אירופה ובפרט במדינות מזרח אירופה הסמוכות לאוקראינה, מגבירות מדינות רבות את הכוננות וההיערכות, עם דגש גדול להגנה על הגבולות ושערי הכניסה, מתוך חשש להסלמה או זליגה של מלחמת רוסיה - אוקראינה לשטחן.
לאור זאת, ממשלת רומניה החליטה לייצר שינוי בכנס אבטחת שדות התעופה המסורתי והפכה את חברת IMPROVATE הישראלית, אשר בבעלות אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן לשותפה בכנס. זאת במטרה לקיים אותו השנה עם שורה של חברות טכנולוגיה- ביטחוניות ישראליות מתקדמות, אשר יציגו לשדות התעופה המקומיים את הפיתוחים והחידושים המובילים בעולם בתחומי ההגנה והביטחון. 

(צילום: ינאי יחיאל)
בכנס לוקחים חלק כל המנכ"לים וקציני הביטחון של שדות התעופה הגדולים ברומניה:: בוקרשט, יאסי, טימשווארה, קריובה ועוד, וכאמור, אותם מנהלים בכירים יגיעו השנה אל הכנס במטרה לרכוש ולהטמיע טכנולוגיות הגנה ישראליות מתקדמות. 
רונית חסין הוכמן, מנכ"ל IMPROVATE: "אנו נמצאים בתקופה של חוסר יציבות ביטחונית כלל עולמית. מדינות רבות באירופה מחדשות את מלאי התחמושת ומנסות להצטייד בפיתוחים החדישים והמתקדמים ביותר בתחומי הבטחון וההגנה. לאור זאת, הביקוש ברומניה ובמדינות מזרח אירופה לטכנולוגיות ישראליות בתחום הוא גדול מאי פעם. בכנס שייערך בסוף אוגוסט יקבלו מספר חברות ישראליות, הזדמנות יוצאת דופן לחשוף את יכולתן ומוצריהן בפני הצמרת הביטחונית של תחום התעופה במדינה ואין לי ספק שצפויים להיסגר בו עסקאות ושיתופי פעולה רבים".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה