תיירות

זוג ניצולי שואה הגיש תביעה נגד ענקית הספנות: "עינו אותנו, סיוט"

זוג ניצולי שואה בני 85 הגיש לאחרונה תביעה לבית המשפט על סך של ל 2,500 שקל נגד חברת הספנות MSC Cruises, שפועלת בישראל, זאת בטענה לעוגמת נפש שחוו במהלך הפלגה עם החברה: "שיט התענוגות הפך לסיוט, בושה וחרפה"
מערכת ice | 
אוניית MSC CRUISES (צילום יחצ)
זוג ניצולי שואה בני 85 הגיש לאחרונה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות על סך של 2,500 שקל נגד ענקית הספנות MSC Cruises, שפועלת בישראל, זאת בטענה לעוגמת נפש שחוו במהלך הפלגה עם החברה.
על פי הדיווח היום (שלישי) ב"מיינט", בני הזוג מקריית מוצקין טענים כי מהרגע שעלו על ההפלגה מהמבורג שבגרמניה לאיסלנד, החלו הבעיות. לטענתם, המזוודות שלהם הגיעו לחדר באיחור מטורף של 12 שעות. עוד טענו כי הם שוכנו בחדר פנימי בספינה, למרות שעל פי המעמד שנקבע להם בחברת הספנות, מעמד סילבר, זאת בזכות 6 הפלגות בהן נכחו של החברה, הם לא קיבלו את השדרוג המיוחל שהובטח להם.
עוד טענו כי הם הוצע להם פיצוי, עיסוי זוגי, אך גם כאן, הם טענו לעוגמת נפש של ממש אחרי שנאלצו להמתין שעתיים, הועברו ממטפל למטפל ולא קיבלו חלוקי רחצה. עוד טענו כי הייתה הצפה בשירותים שלהם, שלא תוקנה, ולפיכך הם עברו אחרי מספר שעות לחדר אחר.
בכתב התביעה מתארים בני הזוג את החוויה שלהם בספינת התענוגות של חברת MSC Cruises כ"סיוט, ההנאה שלנו הפכה לעינוי. ההתנהגות הזאת העיבה על כל השיט שלנו. זה בושה וחרפה". עוד טענו כי הוצע להם על ידי החברה פיצוי של 150 אירו בלבד, דבר שלא התקבל על דעתם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה