תיירות

חברת התעופה החדשה בישראל נחשפת: זה התאריך הרשמי בו תתחיל לטוס

חברת התעופה החדשה בישראל, "אייר חיפה", תחל את פעילותה באופן רשמי ב-28 ביולי. הצפי: 2 מיליון נוסעים בשנה
מערכת ice |  5
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
מספר חודשים אחרי שהוכרז על הקמתה, שרת התחבורה מירי רגב, הודיעה היום (שני) על התאריך המיועד לתחילת פעילותה של חברת התעופה הישראלית החדשה שתפעיל טיסות מסחריות מחיפה ליעדים קרובים - חברת "אייר חיפה".
שרת התחבורה מירי רגב, ערכה היום ישיבת עבודה מקצועית בעיריית חיפה עם ראש העירייה, יונה יהב, במטרה לקדם שורה של פרויקטים תחבורתיים בעיר. שרת התחבורה בישרה במהלך הישיבה כי חברת התעופה החדשה "איר חיפה" תחנוך את טיסת הבכורה ב-28 ביולי, עוד 20 ימים בדיוק, וצפויה לשרת כ-2 מיליון נוסעים בשנה. השרה רגב הנחתה לקדם פתרונות של תחבורה ציבורית וחניונים בקרבת נמל התעופה בעיר לטובת ציבור הנוסעים.
בנוסף, הנחתה השרה לקדם פרויקטים מעודדי תחבורה ציבורית ולבחון הקמת קווי מטרונית נוספים בחיפה שישרתו את תושבי העיר. לאור בקשת ראש העיר, ציינה שרת התחבורה כי היא תומכת בביטול אגרת הנסיעה במנהרות הכרמל בעיר והנחתה את גורמי  המקצוע לגבש פניה משותפת למשרד האוצר בנושא. 
שרת התחבורה מירי רגב, סיפרה: "חיפה היא עיר חשובה עם נכסים תחבורתיים ונכסי טבע, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מקדמים אותם בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית. העיר חיפה חייבת ראיה מערכתית שתעניק מענה בשוטף ובחירום תוך מתן דגש על חיבוריות וקישוריות לכל חלקי הארץ. הבאתי לכאן את כל הצוות המקצועי של משרד התחבורה כדי לראות כיצד ניתן לסייע לעיר, חיפה היא יעד אסטרטגי שצריך לשמור עליו".
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, מסר: "אנחנו מארחים כאן היום את השרה שאנחנו מאוד אוהבים, שמסייעת לעיר עוד מתקופתה כדוברת צה"ל. יש לנו ממשק גדול עם משרד התחבורה שהוא המשרד הכי משפיע בעיר שלנו. אני מודה לשרת התחבורה על הביקור החשוב שיביא שורה של בשורות לטובת תושבי העיר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יונה הוא יהלום (ל"ת)
    י 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כתבת ליקוקים לשרה המושחתת. להקיא עליכם. (ל"ת)
    ספי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 3.
    יונה יהב האפס לקקן תחת! להקיא! (ל"ת)
    דן 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    כנראה שהם יהלומים עבור הרקובה (ל"ת)
    מושחתת על מלא 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    איזה הישג לרגב, בתקווה שהשדה לא יופגז (ל"ת)
    ציפי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור