תיירות

הלם ביעד האהוב: המוכר גירש נוסעת ישראלית מחנות הדיוטי פרי

האנטישמיות בעולם מרקיעה שחקים מאז ה-7 באוקטובר, ובעוד מקרה שנראה כאילו נלקח משנת 1938, נוסעת ישראלית שהגיעה לרכוש בדיוטי פרי בשדה התעופה בניו ג'רזי, סולקה מהחנות רק בגלל היותה ישראלית, תוך קריאות של המוכר לעברה "עזה, עזה". מה עשו המאבטחים בשדה התעופה? ניחשתם נכון. כלום ושום דבר
מערכת ice | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
על רקע האנטישמיות הגדולה שמתחוללת מאז ה-7 באוקטובר בעולם כולו, ובארצות הברית בפרט, עוד עוד סיפורים שממש מזכירים את ימי השואה באירופה ממשיכים להגיע, ואיש פשוט אינו עושה דבר.
כעת, באירוע שנדמה כאילו נלקח מגרמניה הנאצית ב-1938, נוסעת ישראלית בת 28 בשם טובה, יצא לטיול משפחתי בארצות הברית יחד עם בני משפחתה, וסיפרה שאחיינית שלה נכנסה לרכוש בחנות הדיוטי פרי שבנמל התעופה ניוארק ליברטי שבניו ג'רזי.
אלא שעל פי דיווח ב-N12, האחיינית של טובה, שנכנסה לחנות הקוסמטיקה בדיוטי פרי, גורשה בבושת פנים על ידי המוכרים רק בגלל היותה ישראלית. טובה סיפרה המוכר טען כי איהנ יכולה לרכוש דבר מהחנות והיא צריכה לצאת מיד, רק בגלל שטסה עם חברת התעופה אל על. היא טענה כי הוא עשה לה תנועות ידיים של גירוש, התנהג אליה בתוקפנות והשפיל אותה מול שאר האנשים בחנות.
אחייניתה של טובה לא נותרה חייבת ואמרה לו שהדבר אינו נכון והיא טסה עם חברת לופטהנזה. בתגובה, המוכר צעק לעברה: "עזה, עזה", וגירש אותה מהחנות. משפחתה לא נותרה חייבת ופנתה לאבטחה בנמל התעופה, שם ביקשו ממנה להשאיר את הפרטים, אך כמובן, עד היום אף אחד לא חזר אליה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה