תיירות

הטיסה כמעט הסתיימה באסון: המטוס צנח קילומטרים, 17 נוסעים נפצעו

דרמה גדולה התרחשה בטיסה של חברת קוריאן איירליינס, כאשר במהלך השהייה של המטוס באוויר הוא צנח לפתע יותר מ-7.5 קילומטרים, מה שהביא לפציעתם של 17 נוסעים. המטוס, מסוג בואינג 737 חזר לשדה התעופה בסאול, ונסיבות האירוע החריג נבדקות כעת
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
כמעט אסון כבד התרחש לפני מספר ימים בטיסה של חברת קוריאן איירליינס, שהמריאה משדה התעופה בעיר הבירה של דרום קוראה סאול, לטייוואן, כאשר במהלך הטיסה המטוס צנח כ-7.5 קילומטר באוויר, והביא לפציעתם של 17 נוסעים ברגעי חרדה ואימה של ממש.
על פי דיווח ב"פוקס ביזנס", האירוע הדרמטי התרחש כאמור בטיסה של חברת קוריאן איירליינס, כאשר המטוס מסוג בואינג 737, שבלי קשר ידוע בתקלות הרבות שפקדו את צי מטוסיו בשנים האחרונות, צנח כ-7.5 קילומטר במשך כשמונה דקות שהרגישו עבור נוסעי הטיסה כמו נצח.
אחרי האירוע המפחיד, המטוס שב על עקבותיו אחרי שהתייצב באוויר ועשה את דרכו בחזרה לשדה התעופה הבינלאומי בסאול, דרום קוראה. על פי הדיווח, נכון לרגע זה עדיין לא ברור מה גרם למטוס לצנוח בצורה כזאת, שכן מדובר באירוע חריג במיוחד. לרוב, הדבר נוסע בעקבות כיס אוויר שמביא לשינוי במטוס, אך במקרה זה ככל הנראה לא מדובר בכיס אוויר, ובחברת התעופה עדיין מבצעים בדיקות ולא מסרו רשמית מה גרם לאירוע החריג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה