תיירות

דרמה בשדה התעופה: מדוע הטייס ביטל את ההמראה ברגע האחרון?

דרמה רומנטית של ממש התחוללה לאחרונה בנמל התעופה בטורינו, זאת לאחר שנוסע דרש מצוות הדיילים לעצור את ההמראה ולרדת אחרי שאהבת חייו כתבה לו: "תישאר איתי בטורינו". כך זה הסתיים
מערכת ice | 
מטוסים (צילום shutterstock)
דרמה רומנטית של ממש התחוללה לאחרונה בנמל התעופה טורין-קאסל שבטורינו, איטליה, כאשר הטייס עצר את ההמראה כשהוא כבר החל לנסוע על מסלול ההמראות, רק בגלל בקשה אחת של נוסע מאוהב.
על פי דיווחים בכלי תקשורת באיטליה, נוסע שעלה על הטיסה מטורינו לבירת ספרד, מדריד, של חברת התעופה הספרדית איבריה, קיבל לפתע הודעה בפלאפון שלו בה נכתב: "אל תלך, תישאר איתי בטורינו!". מיד אחרי ההודעה, אותו נוסע קפץ מהמושב שלו במטוס וצעק אל עבר צוות הטיסה: "תעצרו הכל, אני חייב לצאת".
עדי ראייה שהיו על המטוס מספרים כי אותו נוסע התווכח במשך מספר דקות עם צוות הדיילים והפציר בהם לעצור את ההמראה ולתת לו לרדת. אחרי דין ודברים בין הצדדים, צוות הדיילים נענה לבקשתו וביקש מהטייס לשוב על עקבותיו ולעצור את ההמראה, וכך בדיוק היה. המטוס חזר לטרמינל והוריד את אותו איש שלא הצטרף בסופו של דבר לטיסה, והוא ככל הנראה חבר לאהבת חייו.
על פי עדי ראייה שהיו במטוס, הסיבה לכך שהוא הורד אינה הייתה רומנטית, אלא חשש של ממש שהוא יפגע בצוות הדיילים או באחד הנוסעים במהלך הטיסה, ולטענתם הוא סיכן את בטיחות הנוסעים. בנוסף, האירוע גרם לעיכוב של למעלה משעה בהמראה. בחברה הגיבו על הדברים וטענו כי "יש לו את הזכות לרדת כל עוד המטוס לא המריא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה