תיירות

רמי לוי עושה מהפכה בטיסות: אלה ההנחות שיקבלו הנוסעים בישראייר

לקראת חופשות הקיץ והחגים, חברת התעופה ישראייר שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, וחברת אופרן להשכרת רכב בחו"ל, הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו לקוחות ישראייר שיזמינו חופשה או טיסה ובמקביל רכב שכור למהלך חופשתם בחו"ל ייהנו מהטבה של 5% הנחה על מחיר השכרת הרכב
מערכת ice |  3
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
לקראת חופשות הקיץ והחגים, חברת התעופה ישראייר שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, וחברת אופרן להשכרת רכב בחו"ל, הודיעו היום (ראשון) על שיתוף פעולה, במסגרתו לקוחות ישראייר שיזמינו חופשה או טיסה ובמקביל רכב שכור למהלך חופשתם בחו"ל ייהנו מהטבה של 5% הנחה על מחיר השכרת הרכב.
במסגרת שיתוף הפעולה בין ישראייר לאופרן, בכל אחד מהיעדיים אליהם טסה ישראייר ניתן יהיה לקבל את הרכב בשדה התעופה מיד עם הנחיתה או לחילופין ביעד בו יטיילו לפי נוחיות הנוסעים.
הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "שיתוף הפעולה בין ישראייר לאופרן התבקש לאחר בדיקה שערכנו ומצאנו שמשתלם יותר לרכוש חבילה הכוללת: טיסה, מלון ורכב שכור בשל כוח הקנייה הגדול יותר של הספק מול הלקוח הבודד. יצירת חבילה של מספר מוצרים במקביל גורמת לנו להוזיל את העלויות של כלל המוצרים.
עוד הוסיפה הרמולין כי "זאת בנוסף ליישום האסטרטגיה שלנו לתת מענה כולל ללקוחותינו טיסה, מלון, תחבורה ושירותי קרקע. לכבוד כך פתחנו באתר האינטרנט שלנו אופציה לרכוש את הטיסה המלון והרכב במקום אחד ובקליק אחד".
אופיר דנאי מנכ"ל אופרן, מסר: "אופרן שמחה לשתף פעולה עם חברת תעופה ישראלית מרכזית, ולהציע השכרת רכב ללקוחות החברה. אופרן מציעה השכרת רכב בכל יעדי הטיסות של ישראייר במחירים אטרקטיביים ובזמינות גבוהה, לצד שירות מצויין ובעברית במגוון ערוצים - בטלפון, בווטסאפ, בצ'ט אנושי וכמובן בדוא"ל - כך שהלקוחות יכולו לקבל מענה בכל דרך שנוחה עבורם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טסתי עם ישראייר,אפילו מים לא הציעו לנוסעים (ל"ת)
    רוי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ממש מהפכה
    שי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהפח אל הפחת, אכזבה אחת גדולה מאז כניסת רמי לוי.
    סגור
  • 1.
    צברתי טעויות
    שפי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה שיטוס ויסע.אני לא טס ולא אזכה לבדיחת 5% של רמי רמאות.אל תעשו את הטעות שלי.הכויה כה עמוקה ולא תישכך.מזוכיסטים צאו לדרך
    סגור