תיירות

היעדים האהובים ביותר על הישראלים נחשפים: לאן כולם טסים הקיץ?

הישראלים שינו את הרגלי הטיסות מקצה לקצה מאז תחילת המלחמה, והחיפושים ב"גוגל" מעידים על כך יותר מכל. אז איזה חיפושים עלו באלפי אחוזים, מה היעדים שהפכו לפופולריים ביותר ואילו יעדים חוו צניחה משמעותית? כל המידע לפניכם
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" ויעדים רבים שהפכו בעולם לעוינים עבור ישראלים או אפילו פחות נעימים, התיירים הישראלים שינו דרמטית את מפת הטיסות שלהם מנתב"ג ואת ההרגלים שלהם בכל הנוגע לטיסה לחו"ל. 
ב"ישראל היום" חשפו את הנתונים המסקרנים לגבי הרגלי הטיסות של הישראלים דרך חיפושים ב"גוגל", והגיעו למספר מסקנות מעניינות. החיפושים שעלו באלפי אחוזים לעומת השנה שעברה הם: "אזהרת מסע", איזה חברות טסות לישראל",  "האם יש טיסות יוצאות מישראל", "האם בטוח לעשות קונקשן בדובאי". בגזרת תיירות הפנים החיפושים שעלו הכי הרבה היו "מלונות בירושלים" ו"באיזה מלונות יש מפונים".
ומה לגבי יעדים חדשים של טיסות? העלייה הגבוהה ביותר נרשמה בבוקרשט שברומניה וטביליסי שבגאורגיה. בנוסף על כך, השנה נכנסו חזק מאוד לצמרת גם בירת יוון אתונה, ולרנקה שבקפריסין. היעדים המבוקשים ביותר לקיץ הקרוב הם: ניו יורק, אתונה, בודפשט, לרנקה, וינה, מילאנו, אמסטרדם, פאפוס, מינכן ולונדון.
את הצניחה הגדולה ביותר בחיפושים חוו איסטנבול שבטורקיה ודובאי שבאיחוד האמירויות. בתוך כך, חיפושי הטיסות לטורקיה ומרוקו ירדו ב-75% לעומת השנה שעברה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה