תיירות

רמי לוי וישראייר חוטפים תביעה: זה הפיצוי שנדרש לשלם

תושב קרית אתא הגיש תביעה של 7,000 שקל נגד ישראייר בבעלות איש העסקים: "רק בשעה 1 לפנות בוקר הגענו למלון עם הילדים המותשים והעייפים, הקטן בן השנתיים"
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
תושב קרית אתא הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה בסך 7,000 שקל נגד חברת התעופה ישראייר שבבעלות איל התעופה רמי לוי. התביעה הוגשה בטענה שטיסה שהוזמנה משדה התעופה בחיפה המריאה לבסוף מנתב"ג ללא הודעה מוקדמת.
על פי מיינט קריות, מכתב התביעה מגלה כי התובע הזמין ארבעה כרטיסי טיסה לקפריסין עבור שני מבוגרים ושני ילדים מישראייר, באמצעות סוכנות הנסיעות איסתא. לטענתו, הוא שילם כ-280 דולר יתר עבור כל כרטיס מכיוון שהטיסה אמורה היתה לצאת משדה התעופה בחיפה הסמוך לביתו, ולא מנתב"ג. 

"רציתי לחסוך ולמנוע נסיעה ארוכה לנתב"ג והמתנה ארוכה בתורים עם שני ילדינו הקטנים," ציין התובע בכתב התביעה. ביום הטיסה, התובע קיבל הודעה כי היא תתעכב ותמריא בשעה מאוחרת יותר. רק לאחר מכן גילה שהכרטיסים שונו ללא הודעה והטיסה תצא מנתב"ג במקום מחיפה.
איש מהחברות לא סייע לו להסדיר את המצב והוא נאלץ להגיע לנתב"ג ברכבת עם ילדיו הקטנים לאחר עיכוב של שעתיים נוספות. "רק בשעה 1 לפנות בוקר הגענו למלון עם הילדים המותשים והעייפים, הקטן בן השנתיים," תיאר התובע.  
מישראייר שבבעלות רמי לוי לא נמסרה תגובה בנושא. טרם הוגש כתב הגנה על ידי החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולמעופפים תהיה תשובה.
    שפי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכני ישראיר זאת חברת תעופה מאכזבת. חבל שהבוס הגדול עטוף בגלימה הבזיונית. בושתה של הבוס
    סגור