תיירות

מהפכה בטיסות גם בנתב"ג? חברת התעופה השיקה מנוי "חופשי חודשי"

מהפכת התעופה: Wizz Air מציגה מנוי טיסות חודשי במחיר קבוע. עבור הנוסעים הישראלים, השאלה המתבקשת היא - מתי גם הם יזכו למנוי כזה?
מערכת ice |  4
חברת Wizz Air (צילום shutterstock)
בעולם שבו מחירי הטיסות משתנים תדיר ומזנקים בעונות השיא, חברת התעופה ההונגרית Wizz Air מביאה בשורה מרעננת לשוק התעופה האירופי. החברה השיקה לאחרונה את מנוי ה-MultiPass, המאפשר ללקוחות לטוס במחיר קבוע לאורך כל השנה, כולל בעונות התיירות העמוסות ביותר.
לאחר הצלחת הפיילוט באיטליה, אלבניה ופולין, Wizz Air מרחיבה את השירות החדשני גם להונגריה ורומניה. המנוי מציע טיסה אחת בחודש למשך שנה שלמה, בהתחייבות ל-12 חודשים. הלקוחות נדרשים להזמין את הטיסה לפחות חמישה ימים מראש, כאשר אחד מיעדי הטיסה חייב להיות המדינה בה נרכש המנוי.

המחיר האטרקטיבי של המנוי מתחיל מ-60 אירו לאדם לטיסה חד-כיוונית בחודש בהונגריה, או 120 אירו לטיסת הלוך-חזור. ברומניה, המחירים עומדים על 65 ו-130 אירו בהתאמה. Wizz Air מדגישה כי המחיר כולל את כל העמלות וה"אותיות הקטנות", למעט משלוח מזוודה שניתן להוסיף בתשלום נפרד.
מה שהופך את המנוי למיוחד במיוחד הוא ההבטחה של Wizz Air כי מחירו לא ישתנה בעתיד. זוהי בשורה משמעותית לנוסעים תכופים ולאלו המתכננים חופשות רבות לאורך השנה, שכן היא מאפשרת להם לתכנן את נסיעותיהם מראש ללא חשש מעליות מחירים פתאומיות.
בעוד שהשירות עדיין מוגבל לחמש מדינות בלבד, הצלחתו עד כה מרמזת על אפשרות להרחבה עתידית. Wizz Air, שהגדירה את המנוי כ"פיילוט" בשלב זה, עשויה בהחלט להפוך אותו למוצר קבוע המוצע לכלל יעדיה ולקוחותיה ברחבי אירופה.
מהלך זה של Wizz Air מסמן מגמה חדשה בענף התעופה, המציעה לצרכנים יותר יציבות ושקיפות במחירים. אם יצליח, הוא עשוי לדרבן חברות תעופה נוספות לאמץ מודלים דומים, מה שעשוי להוביל לשינוי משמעותי באופן שבו אנו מתכננים ומזמינים טיסות בעתיד.
עבור הנוסעים הישראלים, השאלה המתבקשת היא - מתי נזכה גם אנחנו למנוי כזה? בעוד ש-Wizz Air טרם הרחיבה את השירות לישראל, ההצלחה הגוברת של המיזם מעלה תקוות כי בעתיד הלא רחוק, גם הנוסעים הישראלים יוכלו ליהנות מיתרונות המנוי החדשני הזה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חרם על החברות תעופה הישראליות
    נטלי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונה ולא יקנה מהם בחיים כל חברה אחרת מאשר ישראלית שווה פי כמה מהם גזלנים ויחס מסריח
    סגור
  • 3.
    זה לא עוף.
    שפי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמי לוי האים אתה ההשראה של החברה? הצל שלך חברה אפלה.מנקנקת נוסעים,מפירות רקובים לא עושים קומפוט.סרדינים בטיסה.טעם רע.
    סגור
  • 2.
    עוף מוזר
    שמוליק פרידמן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרד התחבורה בבקשה אל תתנו הטבה לישראייר.החברה משטה בנוסעיה.אכזבה מלאה.העיקרון מתחיל בזלזול.התעלמות.ניצול כספי.לא טסים עם מאכזבים.
    סגור
  • 1.
    עוף מוזר
    שמוליק פרידמן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משרד התחבורה בבקשה אל תתנו הטבה לישראייר.החברה משטה בנוסעיה.אכזבה מלאה.העיקרון מתחיל בזלזול.התעלמות.ניצול כספי.לא טסים עם מאכזבים.
    סגור