תיירות

אימה בשחקים: לאן נעלם מטוסו של סגן נשיא המדינה?

דרמה גדולה במלאווי: מטוסו של סגן נשיא המדינה והמועמד המוביל לנשיאות, סאולוס צ'ילימה, נעלם מהמכ"ם, רגע אחרי שהמריא משדה התעופה בעיר הבירה לילונגווה, ומאז נעלמו עקבותיו: "כל המאמצים ליצור קשר כשלו עד כה"
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
דרמה גדולה מתרחשת ביממה האחרונה במדינת מלאווי, זאת לאחר שאתמול (שני) מטוסו של סגן נשיא המדינה, סאולוס צ'ילימה, נעלם מהמכ"ם, רגע אחרי שהמריא משדה התעופה בעיר הבירה של המדינה האפריקאית, לילונגווה.
סגן נשיא המדינה טס יחד עם עוד 9 בכירים מהצבא המקומי, כאשר הם המריאו באזור השעה 09:17, כך על פי דיווחים בתקשורת העולמית. סאולוס צ'ילימה נחשב לאחד המועמדים הגדולים ביותר להיבחר לנשיא מלאווי. החיפושים אחר המטוס של סגן הנשיא נמשכים. המטוס היה אמור לנחות בנמל התעופה מזוזו בשעה 10:02, אך מאז כאמור נעלמו עקבותיו.
לשכת הנשיאות והממשלה של מלאווי מסרה בנוגע להיעלמותו של סגן נשיא המדינה כי "כל המאמצים של רשויות התעופה ליצור קשר עם המטוס מאז שנעלם מהמכ"ם נכשלו עד כה".
כזכור, רק לאחרונה המסוק של נשיא איראן, איברהים ראיסי, אחד האויבים הגדולים של מדינת ישראל, התרסק במהלך טיסה במזרח אזרבייג'ן. בהתרסקות המסוק נהרגו מספר בכירים איראנים ואנשי צוות, בהם כאמור נשיא איראן ושר החוץ של המדינה, חוסיין אמיר עבדוללהיא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה