תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זה היעד החדש של אל על

החל מהקיץ הקרוב, סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לבירת סרביה - בימים ראשון וחמישי. זאת, לאחר שהחברה חתמה על הסכם חכירה לטווח ארוך עם חברת התעופה הליטאית KLASJET, במטרה להגדיל את צי המטוסים ולתת מענה לביקושים הגוברים
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בקיץ הקרוב, חברת התעופה הישראלית סאן דור, החברה הבת של אל על, תפתח קו טיסות חדש ומסקרן ליעד לא שגרתי - בלגרד שבסרביה. בכך ממשיכה סאן דור במגמה של הרחבת פעילותה והוספת יעדים מפתיעים לטיסותיה.
החל מהקיץ הקרוב, סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לבירת סרביה - בימים ראשון וחמישי. זאת, לאחר שהחברה חתמה על הסכם חכירה לטווח ארוך עם חברת התעופה הליטאית KLASJET, במטרה להגדיל את צי המטוסים ולתת מענה לביקושים הגוברים.

כרטיסי הטיסה ליעד החדש החלו להימכר כבר אמש (שני), במחירים צנועים יחסית של 259 דולר לכרטיס הלוך ושוב. בסאן דור מקווים שהיעד החדש והמפתיע יצית את סקרנותם של הישראלים האוהבים לגלות ולחוות חוויות חדשות.  זוהי הפעם השלישית בתוך זמן קצר שסאן דור מכריזה על הוספת יעדים חדשים למסלולי הטיסה שלה. רק לפני שבוע הודיעה החברה על פתיחת שני קווים חדשים לאיים ביוון, ולפני כן חידשה את הטיסות לפורטו שבפורטוגל.
גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על מסר: "בלגרד מצטרפת לרשימת היעדים החדשים של סאן דור בקיץ הקרוב המונה סך הכל 16 יעדי נופש קרובים שהקהל הישראלי אוהב. בלגרד היא אחת הערים היפות והיחודיות בבלקן, נמצאת במרחק של 3 שעות טיסה בלבד מישראל ומציעה מגוון פעילויות לכל המשפחה, טבע מרהיב, קולנריה משובחת וכן מרכזי קניות מומלצים. הסכם החכירה מאפשר לנו להרחיב את מגוון היעדים, לעדכן את לוח הטיסות בהתאם לביקושים ולהציע לקהל הישראלי את ההזדמנות להתאוורר ולנפוש בקיץ הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה