תיירות

מהפכה בטיסות בישראל: כך תבטלו מהיום את הטיסה שלכם בקלות

קשרי תעופה וטריפ שילד משיקות שת"פ בלעדי: "קשרי פלוס", מוצר חדש הכולל כיסוי מפני ביטול טיסה מכל סיבה עד 48 שעות לפני החופשה. כך זה עובד

מערכת ice |  1
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
לקראת עונת הנסיעות הגדולה, קשרי תעופה וטריפ שילד משיקות מוצר חדש שיענה לחשש של ישראלים רבים, בכל הנוגע לגמישות החופשה והיכולת לבטל טיסה מכל סיבה את החופשה בגלל שיבוש בתוכניות.
המוצר שיקרא "קשרי פלוס" יאפשר הבטחת החזר כספי בגין ביטול מכל סיבה ביוזמת הלקוח עד 48 שעות טרום החופשה. וזאת עבור כל הטיסות, חופשות, טיולים מאורגנים ממלאי קשרי תעופה.
את המוצר שייקרא קשרי פלוס ניתן יהיה לרכוש באתר החברה בעת ביצוע הזמנה און ליין או בהזמנה טלפונית. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש את המוצר גם אצל כל סוכני הנסיעות המשווקים את מוצרי קשרי תעופה במעמד ההזמנה או עד 5 ימים לאחר ביצוע ההזמנה ובתנאי שנותרו לפחות 15 ימים למועד החופשה. המחיר לשירות יעמוד על 35 דולר לנוסע בלבד שאמור להיות נוח לכל חופשה בדגש על חופשות הקיץ והחגים בהם גם טיולים מאורגנים וחבילות נופש.
ניר מזור, סמנכ"ל שיווק - קשרי תעופה, מסר: "החשש המובן של הצרכנים, במיוחד בתקופה זו, משיבוש בתוכניות החופשה העלה את הצורך לאפשר גמישות מרבית בהזמנת חופשה כמה שניתן סמוך למועד החופשה. מדובר בשיתוף פעולה שנתפר היטב למידות של קהל לקוחתנו שמתכנן את הטיסות והחופשות שלו לקיץ ולחגים. אנחנו מברכים על כך שחברה בעלת מוניטין מוכח בתחום כמו "טריפ שילד" נתנה בנו את האמון לייצר מוצר ייעודי ובלעדי עבור הלקוחות שלנו".
מחברת טריפ שילד נמסר: "שיתוף הפעולה שלנו עם קשרי תעופה כחברה קמעונאית וסיטונאית יחד בתחום התיירות, הינו מהלך חשוב ומבורך מאוד שמייצר הזדמנויות חדשות בשוק ואנו בטוחים שזה יאפשר לקהל הישראלי לחזור לטוס לנפוש בחול בקלות ובביטחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טריפ גארנטי נותנת לכולם ויש...
    יאיר טיולים 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לא פשוט. יש תנאים ועלויות נוספות
    סגור