תיירות

הלם בשדה התעופה: דיילת נתפסה כשהיא מבריחה זהב בתוך פי הטבעת

הברחות הזהב הפכו נפוצות יותר ויותר במהלך החודשים האחרונים, אך גם המשטרה בהודו לא האמינה למה שמצאה בפי הטבעת של אחת הדיילות של חברת אייר אינדיה אקספרס
מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
לאחרונה ישנם הרבה מאוד מקרים של הברחות זהב, בעיקר במדינות בהן הזהב זול ושם זו לא נחשבת עבירה חמורה מדי. כך קרה גם השבוע במדינת קרלה שבהודו, זאת לאחר שדיילת של חברת התעופה המקומית אייר אינדיה אקספרס, נעצרה אחרי שניסתה להריח ק"ג של זהב בפי הטבעת שלה.
האירוע התרחש במהלך טיסה של חברת התעופה בה היא עובדת מבירת ירדן, עומאן, לעיר שבהודו. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הדיילת, סוראבי חאטון בת ה-26, נתפסה על ידי קצינים ממנהל ההכנסות של הודו כחלק ממבצע מיוחד, לאחר שזו זוהתה כמבריחת זהב פוטנציאלית. כשירדה מהטיסה, נלקחה הדיילת על ידי המשטרה המקומית לבדיקה, בה נמצא כי היא החביאה כמעט ק"ג של זהב בתוך פי הטבעת שלה. 
כזכור, רק לאחרונה בודקי המכס באולם הנוסעים בנתב״ג, בפעילות משותפת עם בלשי יחידה 747 במשטרת מרחב נתב"ג, סיכלו ניסיון הברחה של מעל 2.4 ק"ג זהב בטיסה מדובאי ארצה. המטבעות נמצאו מוסלקות על גופו של החשוד באמצעות גופיה עם כיסים נסתרים. ההברחה שסוכלה כוללת  2.410 ק"ג של זהב, ששוויו מוערך בכ-600 אלף שקל, ועצרו את החשוד בהברחתם ארצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה