תיירות

לטסים בקיץ: כמה טיפ נהוג להשאיר במדינות שונות בעולם?

בכדי לחסוך לכם את כאבי הראש של כמה טיפ נהוג להשאיר במדינות שונות ברחבי העולם, אספנו עבורכם רשימה של מדינות כמו ארה"ב, צרפת, גרמניה ועוד וכמה טיפ נהוג לתת בכל אחת מאלו
מערכת ice |  1
טיפ (צילום vecteezy)
כל פעם זו אותה חוויה, מטיילים במדינה זרה, מתיישבים לאכול במסעדה, נהנים מהאוכל ואז מגיע שלב החשבון וכמובן, הטיפ - שכמעט תמיד מלווה באי נעימות מהסיבה שלא יודעים כמה אחוז נהוג להשאיר והאם זו אותה תרבות כמו בישראל. 
אספנו עבורכם רשימה של מדינות וכמה טיפ נהוג להשאיר במסעדות שם: 
אם בישראל התרגלנו להשאיר בין 10 ל-15%, יש מדינות שפועלות שונה לגמרי, לשני הכיוונים. בארה"ב לדוגמא, תרבות הטיפ נהייתה יקרה יותר ויותר, עם האינפלציה המוסיפה ללחץ הפיננסי שהורגש גם על ידי השרתים וגם על ידי הלקוחות. כיום, נהוג להשאיר בארה"ב טיפ של בין 15 ל-20%.  
בקנדה ומקסיקו, הטיפ הנהוג הוא 15%. במדינות אירופאיות כמו צרפת או נורבגיה, נהוג להשאיר כ-10% טיפ. מדינה שפחות נדיבה בתרבות הטיפים שלה היא גרמניה, שם נהוג להשאיר כ-5% טיפ. אך אם חשבתם שזה קצת, במדינות אסייאתיות כמו סין ודרום קוריאה לא משאירים טיפ כלל, כן - 0%. עוד מדינה שמצטרפת למועדון ה-0% היא אוסטרליה. יש מקומות בעולם בהם להשאיר טיפ זה לא נהוג ואפילו "מעליב" את המסעדה והעובדים בה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפ צריךלתת לפי השירות שמקבלים (ל"ת)
    א 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור