תיירות

חברת התעופה הישראלית משדרגת את חוויית הטיסה: המטוס החדש נחשף

חברת התעופה הישראלית ארקיע, מודיעה כי היא חוכרת מטוס בואינג מדגם 737-700 של חברת SkyUp האוקראינית, זאת כחלק מהרחבת מפת היעדים וחיזוק צי החברה לחודשי הקיץ
מערכת ice | 
המטוס שחכרה ארקיע (צילום דוברות ארקיע)
חברת התעופה הישראלית ארקיע, מודיעה היום (שלישי) כי היא חוכרת מטוס בואינג מדגם 737-700 של חברת SkyUp האוקראינית, זאת כחלק מהרחבת מפת היעדים וחיזוק צי החברה לחודשי הקיץ. במסגרת זו, החברה הודיעה כי היא חתמה על הסכם חכירה רטובה של מטוס בואינג מדגם 737-700 של חברת SkyUp האוקראינית. 
שחקן החיזוק החדש שיתווסף לצי המטוסים של ארקיע, יחל לטוס החל מתחילת יוני ועד לסוף אוקטובר. המהלך הזה נועד להגדיל את כמות מספר הטיסות, עבור הביקוש הגבוה בעונת הקיץ.
חברת SkyUp היא בעלת צי של 13 מטוסים, המפעילה טיסות בכל אירופה. המטוס  החכור בעל 148 מושבים, יאויש על ידי צוות אוויר של SkyUp ולכל טיסה יצוותו דייל/ת של ארקיע.
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, מסר: "המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים, יאפשר לנו להגדיל את כמות הטיסות ובכך לתת מענה לביקוש הגדול של הנוסעים בעונת הקיץ הקרובה. בנוסף מהלך זה יאפשר להמשיך ולהרחיב את מפת היעדים של החברה, מעבר ל-27 שארקיע כבר טסה אליהם כיום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה