תיירות

עוקץ ביעד האהוב על הישראלים: זו ההונאה שאתם חייבים להיזהר ממנה

טסים בקרוב לאיטליה? תיירים מדווחים על ניסיונות הונאה בכבישים המהירים במדינה, שהעוקצים מנצלים את תמימותם של התיירים ששכרו את הרכב, טוענים שהם נכנסו בהם ודורשים פיצויים בסכומים לא מבוטלים. כך פועלת השיטה שאתם חייבים להיזהר ממנה
מערכת ice | 
ונציה (צילום shutterstock)
על רקע הקיץ המתקרב ובא, עוד ועוד תיירים יפקדו את האתרים והערים באיטליה, שנחשבת לאחד מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים. אבל לפני שאתם טסים, חשוב שתדעו שישנה שיטת עוקץ מכוערת במיוחד לאחרונה שעוד ועוד תיירים מדווחים כי נפלו קרבן להונאה.
בני זוג מאוסטריה, שהגיעו לביקור במדינה, סיפרו לאתר האוסטרי Heute.at, על ההונאה החדשה בה נתקלו בשם "הונאת המראה". השניים, פרנץ ס' ואשתו, שכרו רכב כדי לטייל במדינה ובזמן שנסעו על הכביש המהיר בסמוך לעיר פירנצה, עקפה אותם מכונית ונשמעה חבטה חזקה.
אותו נהג שפגע כביכול ברכב שלהם סימן להם לעצור את האוטו בצד הדרך, כשהוא מצביע להם על המראה השבורה ברכבם. אותו נהג טען כי הם אלה שפגעו במראה שלו וביקש מהם לשלם לו 800 אירו. הנהג טען בפניהם כי אינו מעוניין להפיל את הביטוח או לפנות למשטרה, והשניים, שנלחצו מאוד מהסיטואציה, הסכימו לבסוף לשלם לו סכום לא מבוטל של 560 אירו. 
כעת מתברר כי מדובר בהונאה שמתרחשת בכבישים המהירים באיטליה כבר תקופה ארוכה, והרבה מאוד תיירים ברשתות החברתיות ששמעו על המקרה טענו כי הם נתקלו במקרה דומה בטיול שלהם. אז בפעם הבאה שאתם נוסעים בכבישים המהירים באיטליה, כדאי שתיזהרו מנוכלים כאלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה