תיירות

ארקיע חוגגת: חברת התעופה רושמת זינוק מטורף במספר הנוסעים מנתב"ג

חברת התעופה הישראלית ארקיע עולה במספרים מול שנה שעברה, ובחודש האחרון הטיסה  מעל 117 אלף נוסעים, 84 אלף בטיסות הבינלאומיות ו-33 אלף בפנים ארצי
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
חברת התעופה הישראלית ארקיע עולה במספרים מול שנה שעברה, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל". בחודש האחרון הטיסה החברה מעל 117 אלף נוסעים, 84 אלף בטיסות הבינלאומיות ו-33 אלף בפנים ארצי.
היעדים החזקים של ארקיע, ממשיכים להוביל גם בדו"ח החודשי של נתב"ג וניכר שהישראלים משתוקקים לאסקפיזם של שמש וים. ואלו המקומות הראשונים, עם מספר התנועה הגבוה ביותר לחודש אפריל: 1. אתונה, 2. לרנקה 3. דובאי.
 
מארקיע נמסר: "תמיד טוב להיות בעלייה, אבל אנחנו לא נעצרים כאן. המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים, יאפשר לארקיע להרחיב את כמות הטיסות ומפת היעדים. זה כחלק מתכנית ההצטיידות של החברה לקיץ הקרוב ולשנים הבאות".
בסך הכל, חברות התעופה הישראליות הטיסו במהלך החודש 695,865 נוסעים המהווים 60.16% מכלל נוסעים שעברו בנתב"ג, עליה של 11.05% לעומת אפריל שעבר, כך על פי הדו"ח המסכם את הפעילות התעופתית בנמל התעופה הבינלאומי בן- גוריון לחודש אפריל 2024. חברות התעופה בהיקף פעילות הגבוה ביותר הן: אל על, ישראייר של איש העסקים רמי לוי וארקיע.
למעשה, ישראייר שבה למקום השני עם עליה של 25% מאפריל 2023 בהיקף הפעילות עם 85 אלף נוסעים ונתח של כ-4.15% מהטסים ועקפה את ארקיע שאיתה טסו כ-76 אלף נוסעים והיוותה נתח של 3.70%, בעוד אל על הרבה יותר מהן עם כ-460 אלף טסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה