תיירות

אל על מחלקת כרטיסי טיסה לאירוויזיון: איך תוכלו לקבל?

אל על מפרסמת ברשתות החברתיות שלה על פעילות לגולשים בה יוכלו המשתתפים לטוס עם המשלחת, לקבל כרטיסי כניסה לחצי הגמר וגמר האירוויזיון במאלמו. חברת התעופה הסבירה שכדי להשתתף יש לפרסם סרטון סטורי בו "אתם מדמיינים שאל על הכריזו עליכם כזוכים ואתם מגיבים לבשורה בצורה מקורית"
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום דוברות אל על)
אחרי שחברת התעופה אל על הודיעה כי היא זו שתטיס את עדן גולן ואת חברי המשלחת הישראלית וצוות כאן 11 לאירוע אירוויזיון לשנת 2024 בשבדיה, רגע לפני החזרה הגנרלית במאלמו היא יוצאת במהלך מסקרן שבמסגרתו ניתן לקבל שני כרטיסים לטיסה המדוברת.
אמש (שבת) פרסמה אל על ברשתות החברתיות שלה על פעילות לגולשים בה יוכלו המשתתפים לטוס עם המשלחת, לקבל כרטיסי כניסה לחצי הגמר וגמר האירוויזיון במאלמו שבשבדיה ואולי ללוות את עדן גולן ברגע הגדול ביותר בחייה.
 
חברת התעופה הסבירה שכדי להשתתף יש לפרסם סרטון סטורי בו "אתם מדמיינים שאל על הכריזו עליכם כזוכים ואתם מגיבים לבשורה בצורה מקורית. יש לעקוב אחר עמוד האינסטגרם של אל על ולתייגו בסטורי שמעלים ולרשום בתגובה בפוסט שהשתתפתם בפעילות".
באל על הודיעו כי הסרטון המקורי, שיפתיע ביותר, יזכה. כרטיסי הטיסה תקפים להמראה ב-8 במאי ולחזרה ב-12 במאי, הפעילות תגיע לסיומה ביום רביעי ה- 1 במאי, כשבוע לפני מועד הטיסה בשעה 14:00. בכפוף לתקנון החברה לפעילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה