תיירות

אל על שוברת את השוק: זה השירות החדש לטסים לחו"ל

ישנה אפשרות לתזמן את כרטיס הנסיעה ברכבת ליעד הנוסף לאחר מספר בימים ביעד בו נוחתים. זאת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הרכבות הגדולה בגרמניה – דויטש'ה באן
מערכת ice |  6
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
לאור העלייה בביקוש להרחבת מפת היעדים באירופה, באל על משיקים שירות חדש המשלב טיסה ונסיעת המשך ברכבת. מערך הרכבות באירופה יעיל ונוח ומספק חוויית נסיעה נעימה, לצד גמישות במועדי הנסיעה הודות להיצע רחב לאורך כל שעות היום. 
יתרון נוסף, שישנה אפשרות לתזמן את כרטיס הנסיעה ברכבת ליעד הנוסף לאחר מספר בימים ביעד בו נוחתים. זאת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הרכבות הגדולה בגרמניה – דויטש'ה באן.
 
ישנן מגוון ערים במדינות שונות באירופה אליהן ניתן להגיע באמצעות הכרטיס המשולב, בהן ברלין, מינכן, המבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג שבגרמניה, בריסל ואנטוורפן שבבלגיה ואמסטרדם שבהולנד. הכרטיס המשולב זמין לרכישה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. 
ניתן להזמין כרטיס משולב רכבת במחלקת עסקים ובמחלקת תיירים. מחלקת השירות ברכבת נקבעת בהתאם למחלקת השירות בטיסה - מחלקת עסקים ברכבת היא מחלקה 1 ומחלקת תיירים ברכבת היא מחלקה 2. אם בקטע הרכבת המבוקש מחלקת עסקים אינה נמכרת, תוצע אלטרנטיבה במחלקת תיירים.
ניתן להיכנס לאתר הרכבת בכל שלב, לצפות בסטטוס ההזמנה, פרטי הרכבת ולבצע הדפסה חוזרת של כרטיס הנסיעה: אתר רכבות מגרמניה | אתר רכבות מבלגיה. לתשומת לבך, גם אם ביצעת צ'ק אין לנסיעת הרכבת זמן רב מראש, הסטטוס של הנסיעה באתר הרכבת מתעדכן ל-"Checked-In" רק יומיים לפני הטיסה.
מספר המזוודות שבאפשרותך לקחת הוא בהתאם למחלקת השירות שהזמנת. במחלקת תיירים ניתן לקחת מזוודה אחת ובמחלקת עסקים ניתן לקחת 2 מזוודות. ניתן להוסיף מזוודה לכרטיס המשולב רק בעמוד הזמנת הטיסה, בתהליך ההזמנה או דרך ניהול ההזמנה שלך.
שינויים בנסיעת הרכבת ו/או בכרטיס הטיסה ניתן לעשות רק באמצעות הגורם ממנו נרכש הכרטיס (מוקד אל על או סוכן הנסיעות). על מנת למנוע קשיים בביצוע שינויים בנסיעת הרכבת, מומלץ לדחות את ביצוע הצ'ק אין לרכבת עד לביצוע הצ'ק אין לטיסה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אין מילה טובה על חברת אל על
    דוד 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נצלנים יקרנים ושירות מגעיל
    סגור
  • 5.
    אכן קרוב ללב
    עדי 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תופתעו?! אוהב לטוס באל על , סומך עליהם , שרות מצוין ביטחון מעורבי ושיפור באוכל מאז הוחלף השף… יקר- בטוח ואמין מספיק בשביל המשפחה שלנו ??????
    סגור
  • 4.
    אל על -מטוסים ישנים. מחירים יקרים. טסים איתם רק כי אין
    מיכל 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טסתי איתם ממדריד (בלית ברירה) מטוס קטן, ישן, צפוף. מחיר בשמיים. מתקמצנים על הכל. מבטיחים ארוחה -נותנים כריך. אפילו שקיות הקאה כבר לא שמים.
    סגור
  • 3.
    שת"פ עם רכבת בגרמניה??
    ליאת 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בהלם
    סגור
  • 2.
    מי נוסע בחברה פח הזאת ? (ל"ת)
    משה 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    רכבות בגרמניה.. הממ מעלה קונוטציה כלשהי. (ל"ת)
    העין שרואה הכל 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור