תיירות

ישראייר של רמי לוי וארקיע זועמות: הסכסוך בנתב"ג ייפתר?

התגובה הקשה מצד המנכ"לים של שתי חברות התעופה להחלטה לא לאפשר להן להעתיק את הפעילות לטרמינל 1 בלבד מגיעה: "יעילות תפעולית ואגרות נמוכות מתגלגלות למחיר לצרכן שיהיה הרבה יותר אטרקטיבי גם לחו"ל וגם לאילת רק בישראל לא"
מערכת ice | 
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
אחרי שרשות שדות התעופה דחתה את בקשת חברות התעופה ישראייר של רמי לוי וארקיע להעביר את פעילותן רק לטרמינל 1 בנתב"ג במקום טרמינל 3 על מנת לחסוך עלויות ובתמורה להגדיל את הטיסות לאילת, כעת מגיעה התגובה הקשה מצד המנכ"לים של השתיים.
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר מסר לפספורטניוז לאור הסירוב: "עם תמיכת ראש עיריית אילת, מנהל שדה התעופה ברמון וגורמים בכירים במשרד התחבורה, אין לי ספק שבסוף ההיגיון ינצח וירכזו את הפעילות שלנו בטרמינל 1. אין היגיון להמשיך לעבוד במפוצל שמתוך 120 טיסות שבועיות, 40 טיסות מתבצעות מטרמינל 1 ו-80 טיסות מטרמינל 3".

עוד אמר: "אין כל היגיון להמשיך לחכות בין טיסה אחת לאילת וטיסה שנייה לאילת למעלה משעת קרקע בנתב"ג". עוד המשיך מנכ"ל ישראייר: "ריכוז הפעילות בטרמינל 1 יביא לגידול משמעותי ביותר בכמות הטיסות לאילת וישפר את השירות לכלל הלקוחות גם בפנים ארצי וגם בבינלאומי. בשיחות שקיימתי עם גורמים ומקבלי החלטות הובהר לי שהנושא יעלה לדיון מעמיק מיד אחרי פסח".
'עוז ברלוביץ מנכ"ל חברת ארקיע הסביר" "אני מצפה מהרשות לאפשר, לחברת ארקיע, חברה ישראלית לפעול מלא בטרמינל 1 ולאפשר יעילות תפעולית בהפעלת טיסות מטרמינל אחד  פנים ארצי ובינלאומי. בדיוק כמו שמאפשרים לחברות הלואו קוסט לפעול מטרמינל 1 באופן מלא, ככה ברוב העולם זה עובד. ארקיע, חברה שמפעילה 5-6 סבבים למטוס ליום, אין לה יכולת לעבוד בפיצול טרמינלים. בסוף יעילות תפעולית ואגרות נמוכות מתגלגלות למחיר לצרכן שיהיה הרבה יותר אטרקטיבי גם לחו"ל וגם לאילת רק בישראל לא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה