תיירות

מחפשים יעד לרילוקיישן? אלו 10 הערים עם איכות החיים הטובה ביותר

מחפשים לעשות רילוקיישן לתקופה ולעבור לעיר חדשה? או לחילופין מחפשים עיר חדשה לעבור לגור בה? דוח מקיף של האיחוד האירופי על "איכות החיים בערים אירופיות" לשנת 2023, פורסם לאחרונה וחושף את 10 הערים עם איכות החיים הטובה ביותר שיש לאירופה להציע, על פי מגוון קטגוריות
מערכת ice |  1
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחפשים לעשות רילוקיישן לתקופה ולעבור לעיר חדשה? או לחילופין מחפשים עיר חדשה לעבור לגור בה? דוח מקיף של האיחוד האירופי על "איכות החיים בערים אירופיות" לשנת 2023, פורסם לאחרונה וחושף את הערים עם איכות החיים הטובה ביותר שיש באירופה.
הדוח של האיחוד האירופי מבוסס על סקר שנערך בקרב 72 אלף תושבים ב־83 ערים באירופה. הסקר בוחן מספר פרמטרים - האפשרות להשיג דיור, אוויר נקי, גישה לפעילות תרבות, שביעות רצון בתחום התחבורה, הזדמנויות עבודה, תחושת סיכון ועוד.
במקום הראשון באירופה ממוקמת העיר ציריך שבשווייץ, שם לא פחות מ-97% מהתושבים ענו כי הם מרוצים מאיכות החיים בעיר על פי כלל הפרמטרים שנבדקו. אחריה, באופן לא מפתיע נמצאת עיר הבירה של דנמרק קופנהגן, שם 96% מהתושבים מרוצים במיוחד מאיכות החיים בה. מיד אחרי קופנהגן ממוקמת העיר ההולנדית כרונינגן, כאשר במקום הרביעי והמפתיע נמצאת העיר גדנאסק שבפולין.
במקום החמישי ממוקמת העיר הגרמנית לייפציג, העיר שטוקהולם שבשבדיה אחריה במקום השישי. במקום השביעי העיר ז'נבה, גם היא בשווייץ, שמככבת ברשימה. במקום השמיני רוסטוק שבגרמניה, כאשר גם גרמניה מככבת ברשימה עם שתי נציגות.
במקום התשיעי העיר  קלוז'־נאפוקה, בירת אזור טרנסילבניה שברומניה, ומי שסוגרת את העשירייה הפותחת היא העיר בראגה בפורטוגל. אז אם אתם מחפשים יעד לרילוקיישן או למגורים, אין ספק שהרשימה הזו תעזור להם במיוחד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רילוקיישן תמורת כל החטופים
    ארנון 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכן לעשות לכל תושבי עזה רילוקיישן לכל עשרת הערים באירופה שהאיחוד ממליץ עליהם ובתמורה שישחררו את כל החטופים.
    סגור