תיירות

דרמה בשחקים: מטוס ביצע נחיתת חירום בעקבות התראה על פצצה

דרמה ענקית התרחשה בטיסה של חברת יונייטד אירליינס שהמריאה מניו יורק ללוס אנג'לס, כאשר במהלכה נמצא בשירותים פתק ובו נכתב כי המטוס הולך להתפוצץ. הטייס ביצע נחיתת חירום בשיקגו, וכעת מתבצעות בדיקות מקיפות כדי למנוע הימצאות של מטען חבלה
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Cityswift Ireland / flickr)
דרמה ענקית התרחשה הלילה (בין שלישי לרביעי) בטיסה של חברת יונייטד אירליינס שהמריאה מנמל התעופה ניו יורק לנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, לאחר שהיא נאלצה לסטות מדרכה ולבצע נחיתת חירום, אחרי התראה על פצצה במטוס.
טיסת יונייטד  1533 המריאה בשעה 6:05 שעון ארצות הברית, ועשתה את נחיתת החירום בנמל התעופה או'הייר שבשיקגו בשעה 7:44 בבוקר. על פי המשטרה, ההתראה על הפצצה התקבלה אחרי שבשירותים של המטוס נמצא פתק ובו נכתב כי המטוס הולך להתפוצץ.
לא פחות מ-202 נוסעים מבוהלים היו על הטיסה. על פי המשטרה המקומית, כלל הנוסעים פונו, והמטוס עבר למקום צדדי בנמל התעופה, שם עורכים בדיקות מקיפות לחיפוש אחר מטען חבלה כלשהו.
כזכור, רק לאחרונה התרחשו מספר אירועים מטרידים במיוחד במטוסי אל על, זאת לאחר שבקשר של הטייסים נשמעו שיבושים כשהמטוס חלף מעל הים האדום, כאשר נרשמו הפרעות בקשר באזור סומליה שבאפריקה, שגרמו לבעיות.
מתברר כי לא רק מטוסי אל על חוו את השיבושים, אלא גם טיסות אחרות חוו אירוע דומה. במערכת העדכונים הרשמית אף פורסמה הודעה בנוגע לשיבושים לכלל החברות שטסות במרחב. טייסי אל על הונחו לטוס במסלולים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה