תיירות

הטיסות מנתב"ג מבוטלות: ענקית התעופה מנחיתה מכה קשה על הישראלים

ענקית הלואו קוסט האהובה על הישראלים ריינאייר, שחזרה לטוס מישראל ואליה רק בתחילת החודש, ביטלה במפתיע את כל הטיסות שלה לנתב"ג וממנו בחודשים מרץ ואפריל
מערכת ice | 
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
ענקית הלואו קוסט האהובה על הישראלים ריינאייר, שרק לפני שבועיים היא החזירה את טיסותיה לישראל וכבר החלה לטוס ב-1 בפברואר, החליטה לבטל במפתיע את כל טיסותיה לישראל, כאשר עשרות טיסות מבוטלות בשלב זה. כך אמש (שני) ב-YNET.
למעשה, החברה הודיעה המפתיע שלא תטוס לנתב"ג וממנו במשך חודשים מרץ ואפריל, כך שכל מי שרכש עם חברת התעופה כרטיסים לתקופה זו, יקבל הודעת ביטול. כזכור, הטיסות של ריינאייר מישראל חזרו לפני כשבועיים, ב-1 בפברואר, במתכונת מצומצמת כאשר החברת טסה למעשה רק לממינגן, קרלסרוהה, באדן-באדן (גרמניה), מארסיי, מילאנו ווינה.
החברה לא מסרה הצהרה רשמית בנושא, לפחות נכון לכתיבת שורות אלו. הדיווח מבוסס ברובו על לוח הטיסות של החברה, שכבר התעדכן, כאשר כל הטיסות לישראל וממנה בחודשים מרץ ואפריל בוטלו כאמור.
כזכור, רק לפני מספר ימים ריינאייר עצבנה מאוד את הישראלים, אחרי שנוסעים  שהזמינו לאחרונה טיסות ישירות מהאתר גילו כי בעת שמילאו את פרטיהם, נאלצו לסמן את כתובת מגוריהם (ישראל) כ-  "הטריטוריה של פלסטין הכבושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה