TOP 5

אופירה אסייג לא מפסיקה להפתיע: עובדות שלא ידעתם

אופירה אסייג, בולטת ומובילה תוכניות טלוויזיה בישראל, מעוררת השראה ומסקרנת בצורה ייחודית. נולדה באמבולנס, התחילה לעבוד בגיל 13 בלבד, התחילה את דרכה ברדיו "קול ישראל" ומאז התפתחה להיות דמות מובהקת בתחום התקשורת. אופירה לא מפסיקה לרדת מהכותרות, והאמת אפשר להבין למה, אז כמה אתם מכירים את אופירה אסייג?
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום יונתן זינדל פלאש 90, צילום מסך אינסטגרם, צילום מסך ערוץ 22)
אין מי שלא מכיר את אופירה אסייג, אחת הנשים הבולטות היום בטלוויזיה הישראלית. מעוררת השראה ולא פעם, ולא פעמיים, עצבנה כמה אנשים בדרכה להיות הכוכבת שהיא היום.
איך אפשר שלא להתחיל ביום שבו אופירה נולדה, 06/10/1973, מלחמת יום הכיפורים. כמו במהלך הקריירה המאתגרת שלה גם היום בו נולדה הוא יום מלחמה, היום הראשון למלחמת יום הכיפורים. אופירה נולדה באמבולנס ביום הראשון למלחמה בדרך לבית החולים. מכיוון שאביה הוקפץ למילואים רק לאחר כמה ימים יכלו ההורים ליצור קשר ולקבוע את שמה "אופירה".
כבר בהיותה צעירה אופירה אסייג הביעה יכולות יזמות ובניית קריירה שהתחילה לקבל קליינטים כקוסמטיקאית צעירה, רק בת 13. בהמשך, התקבלה אופירה לעבודה הראשונה בחייה כאשת תקשורת ברדיו "קול ישראל" בפינה קטנה שפתחה לה את הדלת לקריירה מפוארת. 
כדי להביא סקופים, מספרת אופירה, הייתה הולכת לשירותים ומחכה על השירותים לבושה ומאזינה לשיחות המסדרון. כאישה שעושה המון למען פיתוח הקריירה שלה עובדה זאת אפילו לא מפתיעה, כמי שרוצה להיות מספר אחת היא ידעה שהיא צריכה לעבוד קשה.
אופירה אסייג, כפרזנטורית של הוט מובייל, השתתפה בפרסומת של HOT שם פגשה את אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים של זמנינו, כריסטיאנו רונאלדו. תיארה זאת כחוויה בלתי נשכחת, כי איך ננסח את זה, לא כל יום יש הזדמנות ללמד את רונאלדו מזה 'כפרה'.

אופירה אסייג וכריסטיאנו רונאלדו (מתוך האינסטגרם שלה)
אי אפשר להיות דמות בולטת היום מבלי לקבל כמה הצעות להיכנס לפוליטיקה. אופירה סיפרה כי קיבלה 3 הצעות לרוץ לכנסת אך סירבה לכולן - "מהכיסא שלי אני משפיעה יותר". 
לבסוף, הדבר הכי חשוב שכולנו סובבים סביבו, חיים בשבילו והולכים כל יום לעבודה בגללו - הלא הוא כסף. אז מה אופירה מרוויחה מכל הסיפור? זה אנחנו לא באמת יודעים אבל מה שכן מסמל על תמורה לא קטנה לעבודה הקשה אותה אופירה אסייג עושה בכל יום ויום הוא הרכב שלה. אופירה רכשה לאחרונה רכב חדש - מזראטי, שווי מעל 700 אלף שקלים.

אופירה אסייג והרכב החדש נחשף (צילום אור גפן)
נסכם בקטע קצר מ"ארץ נהדרת" שזורק אותנו רחוק - "תחקירים ברסמי עם אופירה אסייג" ו"אופירה וברקו"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זוכרת (ל"ת)
    אלי גוטמן 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור