TOP 5

צמרת הקולנוע: אלו העשירים ביותר בעולם בתעשייה

ספקית האינטרנט יאהו דירגה את האנשים המרוויחים ביותר בתעשיית הבידור של הוליווד, אז מי נכנס לחמישייה הגדולה?
מערכת ice |  1
המרוויחה בהוליווד

לכל שחקן מתחיל יש חלום או שאיפה להיות עשירים אך לרובם זה נראה בלתי אפשרי, למרות זאת יש כמה שהגיעו לפסגות של הוליווד בין אם זה רק ממשחק או שילוב של משחק, הפקה, בימוי או מיזמים האחרים, רבים מהשחקנים הם מולטי מיליונרים או אפילו מיליארדרים.

ספקית שירותי האינטרנט האמריקאית יאהו דירגה את האנשים העשירים ביותר בעולם התעשייה.
במקום החמישי: טום קרוז בן ה-60 הוא אחד השחקנים המוכרים בעולם, ומרוויח כ620 מיליון דולר, קרוז מוכר בזכות השתתפותו בסרטים ג'רי מגוויר, קוקטייל, אקדח עליון, משימה בלתי אפשרית, נולד בארבעה ביולי ועוד.
 

במקום הרביעי: דווין ג'ונסון: לג'ונסון בן ה-50 מעריצים רבים ברחבי העולם והוא מרוויח כ800 מיליון דולר ושיחק במגוון רחב של סרטים מכל הסוגים: אדם השחור, מואנה, מהיר ועצבני ואפילו בWWE הם רק חלק מהסרטים בהם שיחק ג'ונסון.
 

במקום השלישי: טיילר פרי בן ה-53 הוא לא רק שחקן אלא גם אחד המפיקים הבכירים בעולם הקולנוע ואף נבחר ע"י מגזין טיימס הלונדוני לאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם, שיחק והפיק מספר רחב של סרטים.
 


במקום השני: ג'רי סיינפלד: השחקן היהודי אמריקאי בן ה-68 אחד המוכרים בעולם בין היתר בעקבות קומדיית המצבים סיינפלד בו שיחק בתפקיד עצמו, סיינפלד מרוויח כ950 מיליון דולר.
 

במקום הראשון: ג'מי גרץ: האישה היחידה ברשימה והבעלים של קבוצת הNBA אטלנטה הוקס, הונה מוערך בשלושה מיליארד דולר, גרץ ידועה בזכות יכולת המשחק וההפקה שלה וגם בפילנתרופי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בגלל הדיקטטורה
    ששון 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה דיקטטורה בושה
    סגור