TOP 5

מה עושים בבידוד? 5 אפליקציות שיעזרו לכם בבית

הבידוד הכפוי מקשה עלינו להמשיך בשגרה בה פגשנו משפחה וחברים, למדנו, וקנינו אוכל לבד. בשביל זה אספנו לכם 5 אפליקציות שמסייעות לכם בפעולות הכרחיות וגם נותנות לכם מעבר לזה
מערכת ice |  1
ילדה בבידוד ביתי (צילום פלאש 90)
התפרצות הגל החמישי של הקורונה היתה פתאומית והכניסה מאות אלפי אנשים לבידוד. הבידוד שניחת באמצע שגרת החיים מקשה על פעולות יום-ימיות כמו יצירת קשר עם אנשים, קנייה והכנה של אוכל, לימוד ואפילו טיפול פסיכולוגי. אספנו בשבילכם 5 אפליקציות שיעזרו לכם להעביר את הבידוד ביתר קלות:
1. Gett Delivery
Gett Delivery הוא שירות המשלוחים החכמים של Gett, המספק משלוחים מהירים On Demand באמצעות האפליקציה המוכרת. בעת הבידודים הרבים, השירות מאפשר בלחיצת כפתור להעביר לחברים שלכם חבילת "עידוד" לבידוד,  לאסוף בדיקת אנטיגן מהפארם וכל דבר מכל מקום ולכל מקום בארץ.

(צילום סטודיו גט)
שירות Gett Delivery מאפשר לשלוח חבילות ומשלוחים מהיום להיום, בן רגע ואף לעקוב בזמן אמת אחר השליח. בנוסף, השירות גם יכול לאסוף עבורכם חבילות מהדואר למי שאינו יכול לצאת מהבית.
2. TruCrew - לשמור על קשר עם סבא וסבתא בבידוד 
טרוקרו (TruCrew) היא אפליקציית צ׳אט המשלבת משחקים מסורתיים, כמו טריוויה או ארבע בשורה. הרעיון הוא לאפשר לילדים תקשורת ומשחק, עם חברים שלהם, הורים וגם סבים וסבתות.

צילום מסך
האפליקציה מעודדת אינטרקציה חיובית בין חברים ובני משפחה באמצעות משחקים תוך שיפור היכולות הקוגניטיביות. ניתן לשחק ולתקשר רק עם אנשי הקשר ואין אפשרות לשיחות וידיאו, כדי לשמור על סביבה בטוחה - בניגוד לווטסאפ ולאפליקציות אחרות. בנוסף, אין אפשרות לשיחות קבוצתיות אלא רק לשיחות אחד על אחד על מנת לתת לצדדים המשתתפים להתרכז אחד בשני בלי רעשי רקע.
 
3. Singit - לימוד אנגלית באמצעות שירים
פלטפורמה חדשנית לשינוי הסביבה הלימודית הסטנדרטית ללמידה. באפליקציה כ-5 מיליון שירים דרכם לומדים התלמידים בבתי הספר אנגלית בצורה יעילה ואפקטיבית. המערכת מתרגמת לתלמיד מילים שהוא אינו מכיר בתוך השיר ועושה לו מבחני אנסין.

צילום מסך
החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית מבוססת AI ויודעת להציע שירים נוספים (כמו בספוטיפיי) עם המילים בהם התקשה המשתמש. האפליקציה אושרה לאחרונה על ידי משרד החינוך והינה חלק מספקי התוכן של המשרד ובימים אלו בשימוש עשרות אלפי ילדים. 
4. SOMEBYUDDY
הסטארט-אפ "SOMEBYUDDY" הוא אתר המונגש בכל הפלטפורמות, שמבוסס אלגוריתם ייחודי. האתר מאפשר לכל אחד לאתר עבור עצמו את המטפל ממקצועות הנפש והרגש הרלוונטי לו ביותר - לאחר מענה על שאלון קצר ואנונימי. 

צילום מסך
השירות הייחודי נועד להעניק סיוע מהיר ומקצועי, ללא קביעת תורים או המתנה להפניות, וגם מציע דילוג על שלב הביקור במרפאת האם העמוסה או התייעצות עם מכרים לגבי איש מקצוע. לטובת המתקשים או אלה שבבידוד, אפשר להסתייע מיידית באמצעות שיחת טלפון SOS לפסיכולוגית, שתתן מענה אפקטיבי נקודתי ואף תפנה לאיש המקצוע הזמין והמתאים ביותר .
5. יאמי
 ״יאמי״ - מחברים אנשים לאוכל, הוא אתר של בשלנים ובשלניות ביתיים המוכרים את האוכל שלהם ללקוחות דרך האתר. האתר קיים למעלה מ-9 שנים. באתר קיימים כל סגנונות האוכל (אסייתי, עיראקי, מרוקאי, הודי, טבעוני ועוד) והוא מסייע לבשלנים להרים עסק של בישול, ומאפשרים לעשרות אלפי לקוחות להזמין מהם אוכל טרי בהזמנה אישית – למלא את המקרר, לארוחת שישי, לאירוח או למשרד.

צילום מסך
איך זה עובד? ראשית בוחרים את התפריט המועדף עליכם ממגוון הבשלנים באתר. לאחר מכן כותבים את כל ההערות על המזון, כפי שאוהבים. אחר כך בוחרים את המועד הנוח לכם להזמנה (חלון הזמנות לבחירה) ואז תוכלו לקבל את האוכל טרי עד הבית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי במקום לכוון אנשים לצג...
    אלעד 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר להמליץ: לקרוא ספר, זה הדבר המוזר הזה שיש בו הרבה דפים ומילים... לטפח גינה בייתית (נוי- פרחים, תזונתית- עשבי תיבול וירקות...) לבצע תיקונים בבית (תמד יש משהוא לתקו או לשפר). לפתח חביב (ציור, פיסול). לחזק את הקשר עם הילדים (משחק: מונופול, רמיקוב... להקריא סיפור). קיצור, אין ספור פעילויות, נטולות מסך, מעשירות ומפתחות את המוח, הכישורים האישיים והקשרים המשפחתים!!!!!!!!!
    סגור