TOP 5

איפה הכי שווה לעבוד? דירוג חברות ההייטק 2021

סביבת עבודה דינאמית וגמישה, גלובליות, יציבות, פיתוח אישי וכמובן הטבות ייחודיות לעובדים. גוגל, מייקרוסופט, או פאלו אלטו? זו חברת ההייטק שהכי טוב לעבוד בה
מערכת ice |  5
דירוג חברות ההייטק (צילום ויקיפדיה, pixabay, אתר החברה איירון סורס)
חברת הדירוגים דן אנד ברדסטריט, פרסמה את דירוג dun's100 לשנת 2021 בחברות הייטק, שמגלה מהן חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בשנת 2021:
במקום הראשון היא מייקרוסופט ישראל, על פי הדירוג היא זכתה במקום הראשון בזכות זה שהיא מעניקה לעובדיה אתגר מקצועי מתמיד, הזדמנות לפתח טכנולוגיות חדשניות שמגיעות למאות מיליוני משתמשים, סביבת עבודה דינאמית וגמישה כשל סטארטאפ ורוח גבית לפעול במגוון נושאים חברתיים הקרובים לליבם. מייקרוסופט מעסיקה בישראל כ-1300 איש ב-4 מרכזים: הרצליה, תל אביב, חיפה ונצרת.
במקום השני היא גוגל ישראל, שעל פי הדירוג היא הגיע למקום זה משום שהיא חברה גלובלית, יציבה, בעלת איתנות פיננסית ומובילה טכנולוגיה בתחומה, לעובדי החברה קיימת יכולת השפעה על מיליארדי אנשים בעולם. עובדי החברה נמצאים בחזית הטכנולוגית ופועלים בסביבת עבודה דינמית. העובדים נהנים מהטבות ייחודיות ומחוויית סביבת עבודה. גוגל ישראל מעסיקה כ-800 עובדים בישראל שעובדים במגדל אלקטרה בתל-אביב.
במקום השלישי נמצאת חברת התוכן הדיגיטלי איירון סורס (IronSource) שהגיע למקום המכובד הזה בזכות העובדה שכמעט 60% מהעובדים שלה הגיעו מחברים שלהם שעובדים באיירון והמליצו להם בחום. זה משקף את האווירה החמה שיש בחברה, גם ברמת צוותי העבודה והיכולת של העובדים להתפתח מקצועית להשפיע ולגדול הודות להזדמנויות הרבות שקיימות בחברה. איירון סורס, שהוקמה בישראל, מעסיקה כ-800 עובדים בארץ ובעולם, משרדיה הראשיים נמצאים במגדל עזריאלי-שרונה.
 
במקום הרביעי היא חברת שירותי הענן סיילספורס ישראל (Salesforce.com), שזכתה למקום זה בזכות התרבות הארגונית יוצאת הדופן שלה. מעבר להטבות מעולות, החברה מתמקדת ברווחת העובדים ופועלת על מנת לתמוך בהם בכל הצמתים המשמעותיים בחייהם, בדגש על גמישות בעבודה, פיתוח מקצועי ואישי, ומודל תרומה לקהילה המאפשר לכל עובד להתנדב 56 שעות בשנה, בתשלום מלא, לכל עמותה שיבחר. סיילספורס מעסיקה בישראל כ-700 עובדים ב-4 מרכזים: 2 בתל אביב, אחד בנצרת ואחד בפתח תקווה.
סוגרת את החמישייה היא חברת אבטחת המידע פאלו אלטו נטוורקס, ועל פי הדירוג היא הגיע לחמישייה בזכות כך שהצוותים בה מפתחים מוצרים בעלי השפעה עצומה על אלפי לקוחות מסביב לעולם ונהנים מעשייה יצירתית, גם בעידן של ריחוק חברתי, בסביבה הדוגלת בגמישות ועצמאות העובדים. פאלו אלטו מעסיקה בישראל כ-700 עובדים, הממוקמים במגדל אלון 1 בתל אביב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הכי טוב בכנסת. רק צועקים (ל"ת)
    מירי רגב 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    "היא הגיע" למה לא לשלם להגהה (ל"ת)
    דוש 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רר לא אמדוקס
    Uscc 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלא נוטשים
    סגור
  • 2.
    #כולא_לייק!
    סטודנט 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומה עם משבר הג'וניורים?!
    סגור
  • 1.
    כמה חרטא
    מטהווראס 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    באמת נראה לכם שמיקרוסופט מקום עבודה יותר טוב מגודל? ושבאמת מקום שלישי יהיו איירון סורס? מה עם פייסבוק? אפל? כתבה ממומנת ובעיקר מטומטמת
    סגור