TOP 5

כמה עולה הוודקה היקרה בעולם?

ציפויי זהב, יהלומים, ומתכונים סודיים מרוסיה. אלו חמשת משקאות האלכוהול היקרים בעולם, שרק מיליארדרים אמיתיים יכולים להרשות לעצמם להרים איתם כוסית
מערכת ice |  1
הוודקה היקרה בעולם (צילום billionairevodka.com)
5. Diva Vodka
מחיר: כמיליון דולר

(divavodka.com)
דיווה וודקה הינה הוודקה היחידה בעולם שסוננה דרך אבני חן יקרות לאחר שסוננה בדרך הרגילה. לאחר הסינון היא נמזגה לבקבוק טעון בגבישי סברובסקי בצינור זכוכית שנמשך במרכז הבקבוק. כי אם אתם עשירים מספיק בשביל להשקיע סכום כזה, ויכולים להרשות לעצמכם לקנות וודקה שסביר להניח שהטעם שלה יהיה בדיוק כמו כל מותג אחר באיכות טובה, אז למה לא בעצם?
4. Russo-Baltique Vodka
מחיר: כ- 1.35 מיליון דולר

Russo-Baltique Vodka (luxatic.com)
במקום הרביעי היא וודקה רוסו-בלטיק, שלא צריך להיות רק עשיר כדי לקנות אותה אלא גם להיות חובב וודקות מושבע, אחד כזה שלא מתפשר על הכוס שלו. הבקבוקים שלה נראים כמו מכוניות וינטג', והציפוי של הבקבוק עשוי מ-100% זהב טהור עם יהלומים משובצים.
3. Henri IV Dudognon Heritage Cognac Grande Champagne
מחיר: כ- 2 מיליון דולר

Henri IV Dudognon Heritage Cognac (thespiritsbusiness.com)
בשלישיה הראשונה נמצא הקוניאק הוותיק הזה שהספיק להתיישן 100 שנים. הבקבוק שלו מצופה בזהב 24 קראט, שוכן במעטפת פלטינה ומכוסה יהלומים. מאוד מזכיר משהו שיינתן למלך מימי הביניים לאחר קרב, כאות כניעה או סתם שלל מלחמה.
2. Tequila Ley .925
מחיר: 3.5 מיליון דולר
 (ley925.com)
בקבוק הטקילה הזה שתופס את המקום השני ברשימה, למעשה לא נרכש עדיין. היצרנים טוענים ש-6,400 היהלומים השונים על הבקבוק עוזרים לשפר את הטעם של הטקילה, וזו הסיבה שהוא כל כך יקר. העובדה שהוא עוד לא נמכר, אולי תגרום לכך שעם הזמן הם יידרשו להוריד את המחיר, אז אולי שווה לחכות!
1. Billionaire Vodka
מחיר: כ- 3.7 מיליון דולר

(billionairevodka.com) 
המשקה במקום הראשון מיתג את עצמו במיוחד לקהל הלקוחות. עם מוטו שאומר "זה טוב להיות המלך", המיליארדר וודקה מייצרת את המשקה האלכוהולי לחלוטין בעבודת יד ולפי דרישה. כל בקבוק נמזג לפי מתכון רוסי סודי ביותר ומיוצר בכמויות קטנות כדי להבטיח בלעדיות. הבקבוק הענק של חמישה ליטר מכוסה בכ-3,000 יהלומים וקריסטלים של סברובסקי ועוצב על ידי לאון ור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מילים (ל"ת)
    דורי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור