TOP 5

שופינג בארה"ב: מרכזי הקניות הכי שווים באמריקה

הם מכילים מאות חנויות, מסעדות ומותגי יוקרה, וכל אחד מהם יכול להיות עיר בפני עצמו. אלו הם חמשת מרכזי הקניות הכי שווים בארצות הברית
מערכת ice | 
The Galleria (צילום ויקיפדיה)
בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, גם אפשרויות הקניות הן בלתי מוגבלות. ובכל זאת, בחרנו לכם את 5 המקומות הכי שווים לשופינג באמריקה, שאי אפשר לדלג עליהם כשמטיילים בארצות הברית:
5. South Coast Plaza
מיקום: קוסטה מסה, קליפורניה
מה יש שם? מעל 300 חנויות, בוטיקים יוקרתיים

South Coast Plaza, ויקיפדיה
South Coast Plaza מכניס כל שנה כמה מהמכירות הגדולות ביותר באמריקה. הוא מכיל למעלה מ-300 חנויות ומסעדות, ובראשן שפע של חנויות בוטיק. אם אתם בקליפורניה ואתם מחפשים מקום עם טעם טוב - זה המקום. לקינוח תוכלו להסתובב ב- 3 קומות של עיצוב פנים, רהיטים וכלי בית. 
 
4. The Galleria
מיקום: יוסטון, טקסס
מה יש שם? למעלה מ-400 חנויות ומסעדות, שני בתי מלון, חנויות יוקרה

The Galleria, ויקיפדיה
ב"הגלריה" יש הכל. ליתר דיוק, למעלה מ-400 חנויות ומסעדות, שלושה מגדלי משרדים ושני בתי מלון. תמצאו שם מותגי יוקרה כמו לואי ויטון, גוצ'י, טיפאני וקרטייה, כמו גם חנויות במחירים סבירים יותר. לחוויית קניות מיוחדת במינה, אסור לפספס את הגלריה.
3. Sawgrass Mills
מיקום: סאן רייז, פלורידה
מה יש שם? למעלה מ-350 חנויות שונות 

Sawgrass Mills, ויקיפדיה 
Sawgrass Mills הוא קניון עצום המכיל מספר ענק של יותר מ-350 חנויות. כמו כן, הקניון הסגור והממוזג מבטיח שתוכלו לקנות בנחת למרות החום של פלורידה. קניות יוקרה זמינות גם ב-Colonnade Outlets הצמודים, הכוללים למעלה מ-70 חנויות מעצבים.
2. King of Prussia Mall
מיקום: קינג אוף פרוסיה, פנסילבניה
מה יש שם? כ- 400 חנויות, הקניון הגדול ביותר בחוף המזרחי

King of Prussia Mall, ויקיפדיה
קניון "קינג אוף פרוסיה" הוא הקניון הגדול ביותר בחוף המזרחי. מאות חנויות ומסעדות הופכות את הקניון הזה לביקור נחשק. תוסיפו את זה שהוא קרוב למוקדי קניות אחרים, וזה הופך אותו לגמרי לחובת הגעה. 
1. Mall of America
מיקום: בלומינגטון, מינסוטה
מה יש שם? הקניון הגדול ביותר בארה"ב, עם למעלה מ-500 חנויות ופארק שעשועים מקורה.

Mall of America, ויקיפדיה
אין רשימה של קניות בארצות הברית שהקניון הזה לא יופיע בה. הקניון הגדול ביותר בארה"ב, ה-Mall of America, כולל למעלה מ-500 חנויות, ביניהן חנויות של מותגי יוקרה, ופארק שעשועים מקורה. יש שם מגוון מסעדות מהשורה הראשונה שמוסיפות למשיכה של ה- Mall of America והופכות אותו לאחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה