TOP 5
למרות הירידה בכמות הנוסעים – רכבת ישראל מציגה עליה בהכנסות
פעילות רכבת ישראל במלחמה הייתה בירידה, כמות הנוסעים פחתה, גם עבודות תשתית ופיתוח תרמו לירידה גם בכמות רכבות המטען, ולמרות זאת מציגה רכבת ישראל הכנסות גדולות יותר, עם זאת במגזר המטענים מציגה הרכבת הפסד. מה הייתה כמות הנוסעים הממוצעת? וכמה דייקה הרכבת? כל הנתונים
רכבת ישראל פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2024 ומתברר, שאתם, ציבור נוסעי הרכבת ושאר הפעילויות הצליחו להכניס לחברה ברבעון השלישי כ- 920 מיליוני שקלים בהשוואה ל-861 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
ברבעון השלישי של שנת 2024 רשמה החברה רווח תפעולי תזרימי EBITDA של 10 מיליון שקלים בהשוואה לרווח של 22 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל לתקופה של תשעת החודשים הראשונים של שנת 2024 עמד על 83 מיליוני שקלים בהשוואה לרווח של 1,046 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
מדיווח רכבת ישראל עולה כי ממוצע הנסיעות היומי הכללי ברבעון השלישי של 2024 היה בירידה ועמד על כ- 265 אלף נסיעות ביממה, ביחס ל-285 אלף נסיעות ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2024 עמד מספר הנסיעות על 49.4 מיליון, בהשוואה ל- 52.6 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד.
ברבעון השלישי עמד מספר הנסיעות ברכבת על כ- 18 מיליון, בהשוואה ל-18.2 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות ממגזר הנוסעים ברבעון המדווח הסתכמו בסך של כ- 818 מיליון שקלים בהשוואה לכ-765 מיליון.
ממוצע דיוק הרכבות ברבעון המדווח עמד על 95.45 אחוזים בהשוואה ל-93.3 אחוזים ברבעון המקביל אשתקד.
ברבעון המדווח הובילה רכבת ישראל כ-1.5 מיליון טון, לעומת כ-1.5 מיליון טון, בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות הרכבת מהובלת מטענים ברבעון המדווח עומדות על כ- 81 מיליוני שקלים, בהשוואה ל-76 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הפסד מגזר המטענים ברבעון השלישי של 2024 עמד על סך של 21.1 מיליוני שקלים, ביחס להפסד של 21.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד במגזר המטענים מיוחס בין היתר להורדת כמות רכבות המטען המופעלות, וזאת בשל הפסקת תנועה יזומה לצורך עבודות תשתית ופיתוח, כמו כן לצורך עבודות לחשמול רשת המסילות, גיוסי עובדים לשירות מילואים וכן בשל הגבלות תנועה שונות החלות בשל המלחמה. רכבת ישראל מבצעת את פרויקט המסילה המזרחית אשר תהווה ציר עוקף למסילות החוף ופרוזדור איילון, ותגדיל משמעותית של הגמישות התפעולית של רכבת ישראל וכן את פוטנציאל שינוע המטענים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה