TOP 5

5 דברים מפתיעים על לוסי איוב: מהתכשיטים היקרים ועד שכר האירוויזיון

?לוסי איוב, מנחת הטלוויזיה והשחקנית המצליחה, הספיקה לא מעט בעשור האחרון. לכבוד הקריירה הפורחת שלה, הנה חמישה דברים מפתיעים שלא ידעתם עליה - משינויים במסלול החיים ועד לפריטים יוקרתיים שמזכים אותה באבטחה צמודה
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום שי פרנקו)
לוסי איוב, שנולדה ב-21 ביוני 1992 בחיפה, בין הדמויות הבולטות בטלוויזיה הישראלית. עם שורשים ערבים-נוצרים מצד אביה ויהודים מצד אמה, היא מביאה עמה זהות מורכבת וייחודית. איוב, שהחלה את דרכה כמנחת טלוויזיה ורדיו, נישאה ב-2021 לבן זוגה איתי בר, והשניים הורים לבת. על אף שהמוזיקאי בוב דילן היה זה שהשפיע עליה רבות בילדותה, חייה לקחו כיוונים מפתיעים ומגוונים - לא מוזיקה ולא טכניון. אלו חמישה דברים שלא ידעתם על לוסי איוב:
1. כמעט מהנדסת
לוסי איוב התחילה את דרכה האקדמית בטכניון, שם תכננה ללמוד. עם זאת, הזדמנויות וקריירה בלתי צפויה בעולם התקשורת וההנחיה גרמו לה לשנות כיוון ולהגיע אל המקום שבו היא נמצאת היום.
2. המנחה שהרוויחה הכי מעט באירוויזיון
כשאיוב נבחרה להנחות את אירוויזיון 2019, לצד בר רפאלי, אסי עזר וארז טל, היא התרגשה מאוד. אך יחד עם ההתרגשות הגיעה אכזבה קטנה – כעובדת תאגיד השידור, שכרה לא השתנה ולא זכתה לתוספת שכר כמו שותפיה להנחיה, שקיבלו יחד כ-450 אלף שקלים.
3. השגרה של הבוקר
איוב היא מהאנשים שמתחילים את היום מוקדם, גם בסופי שבוע. היא מקפידה לשים שעון מעורר מדי בוקר, ואפילו אם אין לה תוכניות מיוחדות, היא מעדיפה לנצל את השעות השקטות של הבוקר כדי להתחיל את היום ברגל ימין.
 "כל הזמן הזה" - לוסי איוב בקליפ של רביד פלוטניק, בתור בת זוגתו
4. תכשיטי יוקרה ואבטחה צמודה
במהלך צילומי "רוקדים עם כוכבים" איוב ענדה תכשיטים יוקרתיים מבית ה. שטרן, ביניהם צמיד זהב משובץ יהלומים בשווי של כ-844,850 שקלים. בעקבות שווי הפריטים, היא נזקקה לאבטחה צמודה במהלך הצילומים, כדי לשמור על התכשיטים המפוארים. בניגוד מוחלט, הפריט הכי זול שיש לה בארון הוא שרוואל שקנתה בהודו, פושקר, ואף הודתה בראיון עבר כי היא לפעמים "חוטאת" ויוצאת איתו לסיבוב בשכונה, המחיר - 10 שקלים.
5. חולצת הטי-שירט הנוסטלגית
לוסי איוב עדיין שומרת על חולצת הטי-שירט שלבשה בפגישה הנוסטלגית שלה עם בעלה איתי בר, אחרי תקופה של מערכת יחסים בשלט רחוק. למרות שהחולצה כבר משמשת כפיג'מה בלויה, איוב לא מסוגלת להיפרד ממנה בזכות הערך הסנטימנטלי שלה.
בונוס: יומן הקישקושים של לוסי
אחד מהרגלי הבוקר הקבועים של לוסי איוב הוא לפתוח את היום בכתיבה חופשית. היא מקדישה לכך חצי שעה מדי בוקר, בלי לקרוא את מה שכתבה לאחר מכן. לדבריה, הכתיבה עוזרת לה להירגע ולהתכונן ליום חדש, והיא חלק בלתי נפרד מהשגרה שלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה