TOP 5

5 קסמים שהשתבשו: מגישת הטלוויזיה שיפדה את ידה בשידור חי

לא תמיד קסמים מצליחים וכשהם נכשלים, זה יכול להסתיים בפציעה חמורה או אפילו במוות. הנה חמש דוגמאות לקסמים ופעלולים שנכשלו לחלוטין: מדריסה, דרך טביעה ועד קבורה של קוסם בעודו בחיים
מערכת ice | 
הקסם שנכשל בתוכנית הבוקר בפולין (צילום צילום מסך מיוטיוב)
כשקסם או פעלול משתבש זה יכול להסתיים במבוכה במקרה הטוב, או מוות במקרה הגרוע. הנה 5 קסמים שנגמרו רע מאוד:
5. צ'ארלס רואן הקוסם שנדרס
בשנת 1930 קוסם מדרום אפריקה בשם צ'ארלס רואן שכונה "קאר המסתורי", היה ידוע בפעלולי הימלטות ממעילים אליהם היה כבול. הוא ניסה פעלול מסוכן מאוד בו היה קשור בז'קט בזמן שמכונית דהרה לעברו במהירות, מה שנתן לו בערך 10-15 שניות להימלט. אבל למרבה הצער הוא לא הספיק, ונדרס על ידי המכונית לעיני הצופים ההמומים, בהם ילדים. לפחות הוא דאג לפני מותו, להשאיר מכתב בו במקרה של כישלון התעלול הוא פוטר את הנהג מכל אשמה.
4. ג'ף רייבורן הקוסם שטבע באגם
ב-7 ביולי 1984, הקוסם ג'ף רייבורן הופר בן ה-23 ערך חזרה גנרלית לקסם בריחה שתכנן לבצע מאוחר יותר באותו יום. הטריק כלל בריחה מכבלים תוך כדי שקיעה באגם. הופר אזק את עצמו וקפץ לתוך אגם וינונה, מחוץ לפורט וויין, אינדיאנה, במרחק כ-100 מטרים מהחוף. הופר  עשה הכל נכון והצליח להשתחרר מהכבלים. אך הקסם השתבש בגלל הרוחות העזות: הוא פשוט לא הצליח לשחות חזרה לחוף. הרוח והזרמים החזקים גרמו לכך שגם המחלצים לא הצליחו להגיע להופר בזמן, והוא טבע למוות.
3. ג'וזף בורוס הקוסם שנקבר בחיים
חלום חייו של ג'וזף בורוס בן ה-32 היה להיות מפורסם יותר מהגיבור שלו, הארי הודיני. בליל ליל כל הקדושים ב-1992, יום השנה למותו של הודיני, הוא ניסה לחקות את הבריחה שהודיני לא הצליח בה - להיקבר בחיים. הוא כבל את עצמו באזיקים, ננעל בארון, ואז הורד לקבר בעומק שני מטרים ונקבר בחיים מתחת לשבעה טונות של עפר ומלט.
בורוס תכנן להימלן מהארון באמצעות ידית סמויה בתחתיתו. אלא שהכל השתבש כשהעפר והמלט קרסו עליו והוא נמחץ בתוך הארון. הוא לא שרד.
2. הקוסמת היפנית הנסיכה טנקו נפצעה קשה בתעלול חרב
אמנית האשליות בת ה-58 נפצעה קשה בשנת 2007 כשנלכדה בקופסה בה ננעצו 10 חרבות מתכת במהלך הופעה בעיר סבאה היפנית, ושברה כמה צלעות ואת לחיה הימנית. מנהלה האישי סיפר כי אחת החרבות היתה במרחק ס"מ מעינה הימנית.
לטנקו יש קהל מעריצים גדול באסיה ובצפון אמריקה והיא הופיעה בקביעות בלאס וגאס. היא הייתה אמורה להימלט מהקופסה בזמן באמצעות דלת סודית, אך לא הספיקה. "היא סובלת מכאבים עצומים אבל מזועזעת יותר מכך שנאלצה לבטל הופעות", אמר המנהל שלה.
 
@ashtonbbrown it could have been so much worse! #princesstenko #magicgonewrong #illusion ♬ ROCKSTAR - DaBaby, Roddy Ricch
1. מסמר ביד בשידור חי
מגישת תוכנית הבוקר הפולנית מרזנה רוגלסקה לא תשכח לעולם את התוכנית שהנחתה ביולי 2016, אז התנדבה ליטול חלק בקסם שניסה לעשות הקוסם  מרסין פולוניביץ', מתמודד ב"גוט טאלנט" הפולני.
רוגלסקה התבקשה בשידור חי להוריד את כף ידה בחוזקה על שקית נייר חומה אחת מתוך שלוש – כאשר מתחת אחת מהן מסתתר מסמר ענקי וחד מעורר אימים. אלא שהקסם השתבש: היא בחרה בשקית הלא נכונה, כאשר ה"קוסם" המרושל לא מבחין בכך. התוצאה: המסמר שיפד את כף ידה והכל לעיני הצופים ההמומים, והנוכחים באולפן.
המגישה האומללה צרחה מכאבים בעוד לקוסם לקח רגע להבין שהיא רצינית, ואחז בידה במבוכה. היא פונתה בבהילות לבית החולים, שם ידה נחבשה. למרבה המזל, הפציעה לא היתה קשה והרופאים קבעו שמדובר בפצעים שטחיים.
רוגלסקה לא נטרה טינה לפולוניביץ' ופרסמה מאוחר יותר סרטון לצדו, בו הבטיחה לצופים שהפצעים שלה שטחיים ושהיא בסדר. "הוא לא התכוון שזה יקרה", אמרה, כשבאתר תוכנית הטלוויזיה נכתב כי הטריק עבר חזרות לפני השידור החי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה