TOP 5

יוסי פריאנטי רגע לפני הגמר: 5 דברים שלא ידעתם על הדייר מהאח הגדול

יוסי פריאנטי, יליד לוד ובעל מסעדות מצליחות, הצליח להגיע לגמר "האח הגדול" לשנת 2024. מה הקרב הצמוד מול פרידה, ומהו משפט המפתח שלו? הנה חמישה דברים שלא ידעתם על המתמודד יוסי פריאנטי שנכנס לגמר בית האח הגדול 2024
מערכת ice | 
יוסי פריאנטי (צילום רן יחזקאל, מסך רשת 13)

יוסי פריאנטי, שנולד בשנת 1995 בלוד, הפך לדמות מוכרת בזכות השתתפותו בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול". יוסי גדל במשפחה עם שלושה אחים נוספים, ומשפחתו מלווה אותו לאורך כל הדרך, כולל בתקופות מאתגרות כמו שירותו בצנחנים. הוא נלחם במבצע "צוק איתן" ובהמשך גם במלחמת "חרבות ברזל", חוויות שהשפיעו רבות על חייו ועל אופיו.

לאחר שחרורו מצה"ל, פתח יוסי את מסעדת "ישתבח" בשוק הכרמל, שהפכה להצלחה מסחררת עם ארבעה סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2022, הוא התחתן עם אסתריקה טננבאום. לאחרונה הפך לאב טרי כאשר בנו, כפיר, נולד בזמן שפריאנטי שירת במילואים והצליח הגיע חצי שעה בלבד לפני הלידה. לאורך העונה פריאנטי צבר חברים רבים, בבית ובמחוצה לו, מה שזיכה לו את הכרטיס לגמר.
אלו 5 דברים שלא ידעתם על יוסי פריאנטי הפיינליסט של "האח הגדול":


1. קשיי המלחמה:
יוסי שירת כלוחם בצנחנים (גדוד 202) והיה בין הראשונים שהוקפצו למילואים במלחמת "חרבות ברזל". בזמן הלחימה, הוא נאלץ להשאיר את עסקיו ואת אשתו ההרה, שהייתה בשבוע ה-39, לבד. למרות הקשיים, הפוסט שהעלה תושב תל אביב על מסעדתו "ישתבח" זכה לאלפי לייקים ושיתופים, והביא לפרסום רב לעסק.

2. מזל טוב:
יוסי נכנס לבית "האח הגדול" בדיוק ביום הולדתו ה-29. הכניסה לתוכנית התאפשרה לאחר לחצים רבים מצד ההפקה, שקיבלה עליו המלצות חיוביות. יוסי, כאבא טרי וכמשרת מילואים פעיל, הצליח להגשים את בקשת יום ההולדת שלו והגיע לגמר.

יוסי פריאנטי ביום הדחתו מ"משחקי השף" (צילום מסך רשת 13)
3. אבטחת אישים:
לאחר שחרורו מצה"ל, יוסי קיבל פנייה מהשב"כ והצטרף לאבטחת אישים במהלך השנתיים בהן עבד בתחום, הוא אבטח אישים כמו אביגדור ליברמן ובוגי יעלון.
4. משפט מפתח:
ליוסי יש משפט מפתח שהוא מרבה לומר: "אין לנו ארץ אחרת!" החברים וההורים מעידים כי יוסי הוא פטריוט מושבע ואוהב את ארץ ישראל בכל ליבו.
 



5. ראש בראש:
יוסי פריאנטי הועמד להדחה בתחרות צמודה מול פרידה, והיה אחד מהמתמודדים שהועמדו להדחה הכי מעט פעמים בעונה. יוסי הועמד 9 פעמים, בעוד פרידה הועמדה 8 פעמים.


אלו היו 5 דברים שלא ידעתם על יוסי פריאנטי, המועמד הראשון לגמר האח הגדול עונה 14 (עונה 6 של רשת). נסכם בפוסט שכתב פריאנטי בפייסבוק לפני שנכנס לבית האח הגדול: “לפעמים כילדים אנחנו לא מבינים, ואז גדלים, מתפתחים ומעריכים. במסע של חיינו יש המון מחשבות. חלקן טובות וחלקן פחות. במהלך הדרך, צריך לאסוף לתוך התיק כלים לחיים. ככל שיעבור הזמן, נבין שהכלים האלה הם חלק ממסע חיינו. אבא, תודה! אימא, תודה! תודה שאני כאן בזכותכם! תודה שגידלתם, טיפחתם ובעיקר העצמתם אותנו! תודה על מסע חיינו, שלעולם לא הייתי מחליף. אני יודע שאתם גאים בי, בדיוק כמו שאני גאה בכם!"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה