TOP 5

עדן בן זקן תופתע? אלו השירים הכי מושמעים שלה בכל הזמנים

עדן בן זקן, זמרת המצליחה שזכתה בתארים רבים, היא מהזמרות המובילות בישראל. עם עשרות שירים מהפריצה ב"אקס פקטור ישראל" ועד ההופעה האחרונה בטדי ירושלים, איזה מהשירים מוביל את הרשימה, עם מיליוני צפיות, במקום הראשון?
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו, משה שי / פלאש 90)
עדן בן זקן, שנולדה בירושלים בשנת 1994, היא זמרת-יוצרת ומלחינה ישראלית שזכתה להצלחה רבה בזכות השתתפותה בתוכנית "אקס פקטור ישראל", שם הגיעה למקום השני.
מאז, הפכה בן זקן לאחת מהזמרות הבולטות בישראל, עם שורה של להיטים מצליחים ומיליוני צפיות ביוטיוב. אלבומה הראשון, "מלכת השושנים", זכה למעמד של אלבום פלטינה כפולה, והיא זכתה בתארים כמו "זמרת השנה" ו"זמרת העשור". הכנו רשימה של חמשת השירים הכי מושמעים של עדן בן זקן ביוטיוב, מהשיר החמישי עד למוביל שבמקום הראשון.
מקום חמישי: רציתי
עם 28 מיליון צפיות, "רציתי" יצא לאור לפני 7 שנים וממשיך לצבור פופולריות. השיר היה חלק מאלבום שהביא לבן זקן הכרה נוספת בקרב הקהל הרחב.
מקום רביעי: מועבט (עם איתי גלו)
הלהיט "מועבט", שיצא לפני 3 שנים, זכה ל-32 מיליון צפיות. שיתוף הפעולה עם איתי גלו הביא לשיר הצלחה רבה והוא הפך לאחד השירים המזוהים עם בן זקן בשנים האחרונות.
מקום שלישי: לזאת שניצחה
עם 36 מיליון צפיות, השיר "לזאת שניצחה" פורסם לפני 7 שנים וממשיך להיות אחד מהשירים הפופולריים ביותר של בן זקן.
מקום שני: מלכת השושנים
השיר "מלכת השושנים", שיצא לפני 9 שנים וצבר 41 מיליון צפיות, הפך לסמל של עדן בן זקן במיוחד בשנים הראשונות לפריצתה.
מקום ראשון: חיים שלי
הלהיט "חיים שלי" מוביל את הרשימה עם 56 מיליון צפיות. השיר פורסם לפני 6 שנים והפך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר בקריירה של בן זקן, והוא ממשיך להיות מושמע ונאהב.
עדן בן זקן ממשיכה להוביל את המוזיקה הישראלית עם שירים חדשים ומצליחים. חמשת השירים הללו הם רק דוגמה קטנה להצלחה שלה ולפופולריות הרבה שהיא צברה לאורך השנים.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה