TOP 5

הלהיטים של אייל גולן שאתם חייבים להכיר: החמישייה המובילה

מי הוא המלך הבלתי מעורער של המוזיקה המזרחית הישראלית? ואולי אפילו בפסגת הז'אנרים כולה? אתם תחליטו את דעתכם, אך עם מספרים אין מה להתווכח. אלו הם השירים שמחזיקים את המעמד של אייל גולן עם מיליוני צפיות ביוטיוב. הכירו את חמשת הלהיטים הגדולים ביותר של אייל גולן
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום ניר אימיתי)
אייל גולן, אחד מהזמרים האהובים והמוכרים ביותר בישראל, מחזיק בשרשרת של להיטים שכבשו את הלבבות של מיליונים. עם קריירה שפרוסה על פני עשורים ושירים שזכו לפופולריות מטורפת ביוטיוב, הגיע הזמן לבחון את חמשת הלהיטים הגדולים שלו שממשיכים להיות מושמעים שוב ושוב.
מקום חמישי: ימים יגידו
לפני עשר שנים יצא "ימים יגידו" ומאז צבר 30 מיליון צפיות. השיר מדבר על הזמן והתקווה, ומתאר מסע רגשי של התמודדות וצמיחה. המילים המרגשות והלחן המדהים הופכים אותו לקלאסיקה על-זמנית. 
מקום רביעי: כשאת איתו
פורסם לפני 12 שנים ועדיין מצליח לגעת בכאב האהבה הבלתי אפשרית. עם 41 מיליון צפיות, הוא מתאר סיטואציה רומנטית מורכבת ומצליח לחדור לנשמה של כל מי שאי פעם היה במצב דומה.
מקום שלישי: תבואי היום
שיר שמזמין אותך לרקוד ולהרגיש את הקצב. עם 42 מיליון צפיות, "תבואי היום" מתאר את הרצון הפשוט והכנה לראות את האהובה, רומנטיות מנצחת הכול. מאז יציאתו לפני שש שנים, השיר הפך ללהיט מועדונים ולבני הבית כאחד.
מקום שני: באתי אלייך
אחד הלהיטים המרגשים ביותר של גולן, עם 45 מיליון צפיות מאז פרסומו לפני שמונה שנים. "באתי אלייך" מבטא את הכמיהה והגעגועים בדרכו הייחודית של אייל גולן, וממשיך לרגש את המאזינים.
מקום ראשון: ממה את מפחדת (ביחד עם בניה ברבי)
עם 61 מיליון צפיות ומילות שיר שנוגעות בלב, הקול המיוחד של אייל גולן עם הכישרון של בניה ברבי הוא מתכון להצלחה מסחררת. השיר, שיצא לפני חמש שנים, מתאר את הפחדים והאהבות בדרך ייחודית וכובשת. 
אז אם אתם מחפשים את הצלילים שימלאו את היום שלכם באנרגיה חיובית ובנוסטלגיה מתוקה, אלו הם השירים שלא תרצו לפספס. אייל גולן, שעלה לאחרונה בהופעה מרגשת בבלומפילד, ממשיך להוכיח שוב ושוב שהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה